Bertin Nijburg

Sindsdien Markus Verbeek Praehep onderdeel is geworden van NCOI, is de kwaliteit van Markus Verbeek Praehep sterk afgenomen.
Dit komt voornamelijk tot uiting in de vele wisselingen van de...
Dit komt voornamelijk tot uiting in de vele wisselingen van de studiecoƶrdinatoren, de slechte registratie van studentgegevens, de zeer slechte tot geen communicatie en het ontbreken van portfolio-beoordelaars.

Inhoudelijk is de opleiding HBO Bachelor Management Payroll Services kwalitatief wel goed en prima te volgen naast een fulltimebaan.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

We waarderen de feedback die wij hebben ontvangen vanuit de student, en zijn blij dat de opleiding op inhoud en kwaliteit goed is bevallen. De feedback aangaande de dienstverlening nemen we mee in... We waarderen de feedback die wij hebben ontvangen vanuit de student, en zijn blij dat de opleiding op inhoud en kwaliteit goed is bevallen. De feedback aangaande de dienstverlening nemen we mee in de optimalisering van onze processen.
Markus Verbeek Praehep

Interessant, leerstof waar je dagelijks mee te maken hebt.

jeremy wolters

Pittig maar goed te doen

Het was een hele pittige opleiding, PDB boekhouding. In 7 maanden tijd heb ik 3 modules afgerond en behaald. E-learning is niet gemakkelijk, maar het is me gelukt!

Mark Baas

Prima training. Goede, ervaren docent.

Henk van Erk

Wat mij van de opleiding bijblijft is het niveau van de leraren. Over het algemeen veel vakkennis en kwaliteiten om het over te brengen. Hierdoor heb ik geen enkele module over hoeven te doen (tot... Wat mij van de opleiding bijblijft is het niveau van de leraren. Over het algemeen veel vakkennis en kwaliteiten om het over te brengen. Hierdoor heb ik geen enkele module over hoeven te doen (tot nu toe). Leslocaties zijn goed bereikbaar en lesdagen zijn goed verzorgd. De ELO is overzichtelijk maar wordt niet veel gebruikt (ligt ook aan de opleiding).

Ik vond het een pittige opleiding, maar zeker wel te doen

Heel zwaar in combinatie met een full time baan.

Henk van Erk

Studie vond ik leuk en goed te doen naast m'n fulltime baan. Het klassikale gaf een toegevoegde waarde. Docenten zeer bekwaam al heb ik negatieve verhalen gehoord. Over mijn tien docenten (schakel... Studie vond ik leuk en goed te doen naast m'n fulltime baan. Het klassikale gaf een toegevoegde waarde. Docenten zeer bekwaam al heb ik negatieve verhalen gehoord. Over mijn tien docenten (schakel en post) zeer te spreken. Op het laatst gingen de lessen meestal alleen door in Utrecht.