Verschil in niveau van de docenten vind ik wat te groot, hierdoor wordt de slagingskans wat mij betreft sterk beïnvloed.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je review. We wensen je veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.

Yvon

Ik ben zeer tevreden over de lesinhoud en de docent. De medecursisten deden ook goed mee met de oefeningen. Wel vond ik het jammer dat sommige cursisten ondertussen hun werkmailbox oppakten. Dit... Ik ben zeer tevreden over de lesinhoud en de docent. De medecursisten deden ook goed mee met de oefeningen. Wel vond ik het jammer dat sommige cursisten ondertussen hun werkmailbox oppakten. Dit leidde af.
De cursus is zo goed bevallen dat ik een vervolgcursus ga zoeken over ditzelfde onderwerp voor meer verdieping.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback, Yvon! Daar zijn we erg blij mee.

Natascha

Les inhoud en lesmateriaal was voor mij erg goed. Makkelijk bij te houden en door de vele vragen leer je de stof ook makkelijker. De locatie was goed met een perfecte lunch en je kon hier ook goed... Les inhoud en lesmateriaal was voor mij erg goed. Makkelijk bij te houden en door de vele vragen leer je de stof ook makkelijker. De locatie was goed met een perfecte lunch en je kon hier ook goed parkeren.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback, Natascha! Daar zijn we erg blij mee.

Herco

Ik heb de opleiding als fijn ervaren, de uitleg van de docent was helder en te begrijpen.

Een kleine aantekening is dat ik en mijn mede studenten het wel heel veel informatie vinden die je moet opdoen in 4 lesdagen.

Het advies is dan ook om het meer te verdelen over bijvoorbeeld 6 lesdagen, om op deze manier de geleerde lesstof meer tot je te nemen en bijvoorbeeld de laaste lesdag inplannen voor twee oefen examens

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je feedback over de opleiding, Herco. We zullen je feedback over de lesstof intern doorzetten. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Met vriendelijke...

Nicolette

Veel geleerd over hoe de salarisstrook in elkaar zit. In het handboek loonheffingen weet ik nu ook de weg. Prima locaties in Utrecht en Bunnik, qua reistijd niet perse optimaal.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je positieve review, Nicolette. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.

Math

Het lesmateriaal, boek en (gedeelten uit de) PP waren bruikbaar en informatief. De docent was prima. Ik vond hem de tweede dag meer inspirerend. De locatie was top! De training heeft impact, vooral... Het lesmateriaal, boek en (gedeelten uit de) PP waren bruikbaar en informatief. De docent was prima. Ik vond hem de tweede dag meer inspirerend. De locatie was top! De training heeft impact, vooral op werk, maar ook privé als het gaat over het overbrengen van een boodschap (storytelling). Voor wie breng je welke boodschap op welke manier. Ik ben net begonnen aan een nieuw project op m'n werk. Daarbij ga ik het geleerde zeker in praktijk brengen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je positieve review, Math. We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis binnen het project op je werk!
Markus...

jeroen maasland

Niet meedenkend

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Jeroen! Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze e-connect pagina invullen. Onze studiebegeleiders staan... Wat jammer om te lezen over je ervaringen, Jeroen! Als je een klacht wilt indienen over de opleiding, kun je het contactformulier op onze e-connect pagina invullen. Onze studiebegeleiders staan klaar om je te helpen. Je kunt ons ook via social media contacteren als je nog vragen hebt.

Klasina

Fijne bijeenkomsten met nuttige en leerzame stof en docenten die praktijk ervaring hebben

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je review, Klasina! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.
Markus Verbeek Praehep

Fijne opleiding, ik begrijp nu meer van de achtergrond van het werk dat ik dagelijks doe. Over het algemeen fijne docenten, goed lesmateriaal en goede snelheid.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hartelijk dank voor je recensie! We zijn erg blij met je positieve feedback.

Daniëlle

De inhoud van de opleiding is top. Begeleiding is netjes. Alleen ontdekt dat zelfstudie niet werkt voor mij.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je beoordeling, Daniëlle.