Zeer leerzame training geweest.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Markus Verbeek Praehep

Een goede opleiding om de basiskennis van het boekhouden op te doen.
Een goede opleiding om de basiskennis van het boekhouden op te doen.
Vond het wel pittig dat er per les 2 hoofdstukken werden behandeld. Dit was naast mijn werk, en privé situatie best veel, want er komt ook van 2 hoofdstukken aan huiswerk bij. De cursus had van mij wel 2 x zolang mogen duren, met maar 1 hoofdstuk per week. dan was het voor mij persoonlijk beter te behapstukken geweest. We hadden een hele prettige leraar, die zijn kennis goed over wist te dragen. Lesmateriaal was ook prima. Vanavond hebben we de laatste cursusavond. Maar ik ben nog niet klaar voor het examen, deze heb ik dan ook nog niet ingepland.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Markus Verbeek...

Anita

Super docent!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze docent, Anita. We zullen je compliment intern doorzetten!

Ineke

Degene die de training gaf had veel kennis van zaken.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is fijn om te horen, Ineke! Bedankt voor het delen van je feedback.
Markus Verbeek Praehep

Goede uitleg met praktijk voorbeelden en ook veel opdrachten oefenen

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is fijn om te horen. Bedankt voor je review!

Jacco

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons, Jacco!

Erik

Ik vond de cursus qua lesinhoud goed. De docente legde het lesmateriaal goed uit met veel praktijk voorbeelden. Ze heeft zo veel kennis over dit onderwerp dat het voor mij een leerzame cursus was.... Ik vond de cursus qua lesinhoud goed. De docente legde het lesmateriaal goed uit met veel praktijk voorbeelden. Ze heeft zo veel kennis over dit onderwerp dat het voor mij een leerzame cursus was.
Door het volgen van deze cursus ben ik meer te weten gekomen waarom er bepaalde zaken van mij als stagebegeleider verwacht wordt. Dus goed in de praktijk uit te voeren.De locatie is prima, voldoende parkeergelegenheid, lunch was goed.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Fijn dat je zo tevreden bent over de cursus, Erik! Bedankt voor het delen van je positieve review met ons!

Jannine

Energieke en enthousiaste docent met extra tips die je niet zonder meer uit de bestaande documentatie haalt.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te zien dat je tevreden bent over onze docent. We zetten je compliment intern door, Jannine!

Simone

Duidelijke uitleg gericht op de praktijk.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed om te horen, Simone! Bedankt voor je positieve feedback.

Voldoende

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed om te horen! Bedankt voor je positieve feedback. Daar zijn we erg blij mee!