Michel

Het is een goede opleiding en goed te volgen. Het grote nadeel is de volgorde van de lessen.
Mijn eerste module was financiële rapportages daarna financial accounting en als laatste bedrijfsadministratie. Ik krijg dus eerst modules over verslaggeving en dergelijke waarvan het voorbereidende werk in de laatste module uitgelegd wordt. Dit had andersom gemoeten.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor je beoordeling, Michel.
Markus Verbeek Praehep

Teveel les stof voor 4 lesdagen ( 5 lesdagen was beter geweest )
Teveel les stof voor 4 lesdagen ( 5 lesdagen was beter geweest )
Omdat ik door onverwachte persoonlijke omstandigheden 1 lesdag niet aanwezig kon zijn had ik een online meeting bijgewoond. Helaas viel dit tegen want sloot niet aan bij het gene wat ik had gemist plus speaker deed het niet ( kon wel horen maar niks vragen ) en leerkracht noteert op flipover want niet duidelijk overkwam.
Verbeterpunt : Op de website wordt aangegeven op diverse locaties in NL cursus te volgen maar wat blijkt iedereen ( van verschillen aanbieders ) worden samen gevoegd in Utrecht. In mijn groep al 6 personen vanuit omgeving Amsterdam welke graag in Amsterdam de les hadden gevolgd.
Reistijd voor veel personen een struikelpunt ( in mijn geval 2 uur reistijd met auto in gunstige geval ).
Algemene eind conclusie besproken tijdens de lunch welke prima in orde was :
Te weinig lesdagen, locatie ongunstig.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten. We kunnen ons verder goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen... Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten. We kunnen ons verder goed voorstellen dat je graag fysiek op locatie les krijgt, wanneer je hiervoor kiest, proberen we dit zo goed mogelijk naar jouw voorkeuren in te plannen. Het kan soms voorkomen dat er door te weinig aanmeldingen er een en ander geschoven moet worden, daardoor kan het dus voorkomen dat je opleiding alleen nog maar op een bepaalde locatie, online via een virtual classroom of e-learning beschikbaar is. We hopen dat je ondanks dat de opleiding als leerzaam hebt ervaren.

Mariëlle

Studiemateriaal kan beter; Noordhoff heeft geen fijn leesbare boeken. Lessen zijn relevant; de meeste docenten zijn goed en hebben zowel veel praktijkervaring als ervaring als docent.
Studiemateriaal kan beter; Noordhoff heeft geen fijn leesbare boeken.
Virtual classroom is een uitkomst.
Examens zijn te doen, module-opdrachten wisselend, hangt ook af van beoordelaar.
maar er zitten ook haken en ogen aan een studie volgen via MVP.
modules worden niet of niet tijdig ingepland;
docententekort waardoor op laatste moment hele modules uitgesteld worden
(tip: de avondvariant gaat vaak wel door, dus tijdig overstappen ...)
En door planningsissues heb ik ook al een aantal modules als e-learning moeten doen.

al met al, voor mij is het volgen van de AD verplicht vanuit mijn werkgever; voor controlfreaks zoals ik, is de huidige situatie niet fijn en ik word steeds gedwongen om alle modules, planningen en beschikbaarheid van docenten, te blijven controleren. Gelukkig is mijn AD bijna afgerond

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het achterlaten van je uitgebreide review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen, Mariëlle!
Met...

Kevin

De docent is prettig en legt goed uit. Bij vragen kan je altijd terug komen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de docent! Bedankt voor het delen van je beoordeling, Kevin!
Markus Verbeek Praehep

De module Basiskennis Bedrijfseconomie is zeer uitgebreid. Een lesdag extra was voor de hoeveelheid die je moet beheersen bij het examen niet verkeerd geweest. Bij deze module is het echt nodig dat... De module Basiskennis Bedrijfseconomie is zeer uitgebreid. Een lesdag extra was voor de hoeveelheid die je moet beheersen bij het examen niet verkeerd geweest. Bij deze module is het echt nodig dat je thuis veel uren per week aan je huiswerk besteedt.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

We zijn erg blij met je review en deelname. Dankjewel!
Markus Verbeek Praehep

Ik had inhoudelijk meer willen weten over waaraan de CSRD rapportage zou moeten voldoen. Gezien de onduidelijkheid en dat daarvoor nog geen exacte richtlijnen zijn kwam dit helaas niet (onvoldoende)... Ik had inhoudelijk meer willen weten over waaraan de CSRD rapportage zou moeten voldoen. Gezien de onduidelijkheid en dat daarvoor nog geen exacte richtlijnen zijn kwam dit helaas niet (onvoldoende) aan bod. Verder wel meer inzicht gekregen in aanleiding en doel van CSRD.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Markus Verbeek Praehep

Ik heb mijn opleiding met succes mogen afronden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het fijn had gevonden als de lessen klassikaal gegeven zou worden, maar helaas was die mogelijkheid er niet. Dat vond... Ik heb mijn opleiding met succes mogen afronden. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het fijn had gevonden als de lessen klassikaal gegeven zou worden, maar helaas was die mogelijkheid er niet. Dat vond ik wel heel erg jammer, maar al op al is het mij gelukkig gelukt om mijn diploma te halen. Ik ben zeer tevreden over de docenten en ook over het lesmateriaal. Ik vond wel dat de lessen veel te snel gingen, ik moest heel erg wennen in het begin. Door het volgen van deze opleiding is mijn kennis breder geworden en kan ik mijn taken op het werk makkelijker verrichten. Elke dag leer ik weer iets. Ik vind het een mooi vak. Wel Jammer dat de cursus 100% alleen theorie is.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hartelijk dank voor je review! We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met onze service, en jouw feedback helpt ons hierbij.
Markus Verbeek Praehep

Opleiding SPD1. Lesinhoud is veel per les, tempo is hoog, dit is ook nodig om alle lesstof in 4 of 5 lesdagen te behandelen. Lesmateriaal is soms wat moeilijke stof. Filmpjes bij module managament... Opleiding SPD1. Lesinhoud is veel per les, tempo is hoog, dit is ook nodig om alle lesstof in 4 of 5 lesdagen te behandelen. Lesmateriaal is soms wat moeilijke stof. Filmpjes bij module managament accounting waren een mooie toevoeging. Extra casus opdrachten van Internal control & accounting information systems 1 ook heel fijn. Alle docenten vond ik goed, juiste ervaring, de meeste docenten zijn ook na de lessen bereid om te helpen. Examen locatie voor mij is wel ver rijden, wellicht in de regio Hoorn voldoende animo? Locaties Amsterdam BCN, Zwolle BCN en Zwolle Mercure Hotel alles goed voor elkaar. De impact op werk en prive was/is voor mij groot, de studiebelasting naast de lessen is veel meer als in de brochure vermeld staat, en naast een fulltime baan is dit vrij veel.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

We zullen je feedback betreffende de lesinhoud intern doorzetten voor verdere verbeteringen van onze opleidingen. Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Markus...

Quinten

Ik vond de locatie en de lokalen van de lessen super fijn en duidelijk aangegeven staan, het is duidelijk genoeg om alles goed te kunnen volgen omtrent de leeromgeving, de service en het eten en... Ik vond de locatie en de lokalen van de lessen super fijn en duidelijk aangegeven staan, het is duidelijk genoeg om alles goed te kunnen volgen omtrent de leeromgeving, de service en het eten en drinken was top geregeld!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hartelijk dank voor je review, Quinten. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je... Hartelijk dank voor je review, Quinten. We vinden het erg fijn om te lezen dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren. We wensen je veel succes en plezier met het toepassen van je kennis in je carrière. We hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Markus Verbeek Praehep

De lesinhoud en het lesmateriaal waren zeer goed. Soms miste ik wat interactie met de leraren (ik deed het virtueel) maar ik kan dat begrijpen.
Toepasbaar in de praktijk.

Markus...