Pieter

Mooie update met de wijzigingen in 2024

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed te horen, Pieter. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Marije

De module Auditing in het MKB: Bijzondere Onderzoeken heb ik gevolgd om weer up-to-date te zijn met de bijzonder onderzoeken. Deze onderzoeken komen tegenwoordig steeds vaker aan bod, denk aan... De module Auditing in het MKB: Bijzondere Onderzoeken heb ik gevolgd om weer up-to-date te zijn met de bijzonder onderzoeken. Deze onderzoeken komen tegenwoordig steeds vaker aan bod, denk aan subsidie verklaringen, en verklaring bij de omzet zorg.
Met hetgeen ik geleerd heb in deze module kan ik direct toepassen in de praktijk. De leerkracht heeft de stof echt helder en met veel praktijkvoorbeelden overgebracht aan de studenten. Was enorm fijn om zo weer eens op de hoogte gebracht te worden.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Daar zijn we erg blij mee! Bedankt voor je beoordeling.
Markus Verbeek Praehep

Goed. Soms iets te diep op de stof ingegaan, maar de docent voelde de groep heel goed aan en ging in op de behoefte van de cursisten. Erg prettig. Ook fijn dat hij inspeelde op je eigen... Goed. Soms iets te diep op de stof ingegaan, maar de docent voelde de groep heel goed aan en ging in op de behoefte van de cursisten. Erg prettig. Ook fijn dat hij inspeelde op je eigen bedrijfsgegevens en wat adviezen gaf.
PS wacht alleen nog op een certificaat van deelneming

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen! Wat betreft je certificaat, adviseren we je om even telefonisch contact met ons op te nemen. Dit kan via 035 - 5 280 811. Bedankt voor je feedback.
Met vriendelijke...

Annemieke

Prima opleiding. Wel jammer dat de boeken en lesstof van Convoy niet echt aansluit op de examenstof. Daarnaast erg zonde dat de Convoy opdrachtenboeken niet gebruikt werden. Bij alle modules is mij... Prima opleiding. Wel jammer dat de boeken en lesstof van Convoy niet echt aansluit op de examenstof. Daarnaast erg zonde dat de Convoy opdrachtenboeken niet gebruikt werden. Bij alle modules is mij aangeraden niet dit boek te gebruiken.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding, Annemieke! We nemen je feedback over het lesmateriaal intern met ons mee.

Peter

Prima opleiding en een deskundige docent !

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback, Peter!

Winoth

De leraar had veel kennis over algoritmen. Ik had hiervoor opleiding Data Analist afgerond en heb dit erbij gedaan om meer kennis op te doen, maar veel was al bekend bij mij door de eerdere opleiding.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen, Winoth! Bedankt voor je feedback.
Markus Verbeek Praehep

De verbinding stoorden regelmatig tijdens de les, dit is vrij irritant.
In vetero is het niet handig om iedereen tegelijk een microfoon te geven, aangezien dit storing geeft.
Les inhoud...
De verbinding stoorden regelmatig tijdens de les, dit is vrij irritant.
Les inhoud goed, docent heeft volgens zijn zeggen alles behandeld, echter niet de lesvolgorde aangehouden.
Dit kan ik niet beoordelen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat jammer om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit intern met ons mee!
Markus Verbeek Praehep

De les bevat een goede combinatie van theorie en voorbeelden in de praktijk. De voorbeelden uit de praktijk waren zeer relevant om het onderwerp inzichtelijk te maken met name voor de mensen die nog... De les bevat een goede combinatie van theorie en voorbeelden in de praktijk. De voorbeelden uit de praktijk waren zeer relevant om het onderwerp inzichtelijk te maken met name voor de mensen die nog niet veel ervaring hadden binnen dit onderwerp.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de opleiding. Daar zijn we erg blij mee. Bedankt voor je review!

Rita

Les materiaal is dankzij de docent goed te volgen. Hij heeft denk ik voldoende kennis en vaardigheden om naar behoren de les te kunnen verzorgen..
Wat betreft opleidingsinstituut , ben ik niet...
Wat betreft opleidingsinstituut , ben ik niet echt tevreden, omdat ik door slordigheid het begin en daarna door griep - digitaal volgen van de module niet goed is gecommuniceerd met mij.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Rita! Jammer dat je niet tevreden bent over onze organisatie. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit... Bedankt voor het achterlaten van je review, Rita! Jammer dat je niet tevreden bent over onze organisatie. We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!

Iraj.B

Ontevreden, veel praatjes weinig daden

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.