Opleiding geeft in goede inkijk in de, zeer uitgebreide en vaak ingewikkelde, BTW-materie. Kan hier weer enige zaken in meenemen naar mijn eigen praktijk- c.q. werksituatie.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Alexander

Ik heb de training als zeer prettig ervaren, de docent bracht de stof duidelijk over. De locaties was goed bereikbaar en de voorziening zijn netjes.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Markus Verbeek Praehep

Ontzettend leerzaam en leuke cursus! Echt een aanrader!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om horen, bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Markus Verbeek Praehep

Interessante cursus, veel aspecten rondom ZZP aan de orde gekomen. Goede interactie.

Vitero omgeving is niet erg gebruiksvriendelijk, teams zou beter zijn.
Powerpoint materiaal kan...

Vitero omgeving is niet erg gebruiksvriendelijk, teams zou beter zijn.
Powerpoint materiaal kan een refresh gebruiken

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Marco

Docent neemt je goed mee door de te behandelen stof.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen, Marco! Bedankt voor je review en deelname.
Markus Verbeek Praehep

De lesinhoud is erg interessant. De cursusleider legt het duidelijk uit. Ze weet je de hele dag door geïnteresseerd te houden. De boeken van Convoy zijn erg duidelijk en een goede leidraad om de... De lesinhoud is erg interessant. De cursusleider legt het duidelijk uit. Ze weet je de hele dag door geïnteresseerd te houden. De boeken van Convoy zijn erg duidelijk en een goede leidraad om de inhoud van de les te snappen. Het enige minpunt is de online lesomgeving. Fysiek heb je meer interactie. Ik snap dat er voor deze manier gekozen wordt.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Cor

Docent was goed. Wel bijzonder dat 1 docent vakkundig is op alle deelgebieden, dat zie je eigenlijk nooit bij opleidingen.
Lesmateriaal niet altijd up to date. Voor herhaling en opfrissen...
Lesmateriaal niet altijd up to date. Voor herhaling en opfrissen fiscale kennis was deze opleiding nuttig.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed om te horen, Cor! Daar zijn we erg blij mee. Verder nemen we je feedback wat betreft het lesmateriaal intern met ons mee.
Bedankt voor je review!
Markus...
Bedankt voor je review!

Kevin

Erg leerzame training over communicatie. Er wordt echt gekeken naar je (leer)doelen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen, Kevin! Bedankt voor je review.

Jacqueline

Ik heb de opleiding niet gevolgd 1) omdat er op het laatste moment geen Masterclass werd gegeven en dus studiebegeleiding niet aanwezig was,.
2) wegens omstandigheden ik andere zaken prioriteit...
2) wegens omstandigheden ik andere zaken prioriteit moest geven .

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Het spijt ons te lezen dat je de opleiding niet hebt gevolgd. Indien wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het graag!