Peter

Prima, duidelijk. Voor zzp is deze inleiding voldoende

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Peter!
Markus Verbeek Praehep

Nuttige training van een complexe pensioenmaterie die ook nog aan veel veranderingen onderhevig is.
Deelname in een kleine groep via virtual classroom was prettig omdat er daardoor genoeg ruimte tot interactie was.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.

Judith

Goede training, fijne trainer.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te horen, Judith! Bedankt voor je review en deelname.
Markus Verbeek Praehep

Duidelijke uitleg, zeer actueel en verhelderend.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen! Bedankt voor je feedback.

Peter

Opleiding BKB Matige docent goeie lesstof.
Matige docent die vaak vragen van leerlingen niet goed wist uit te leggen en dan maar begon te roepen 'dat moet je gewoon begrijpen.'
Ook...
Opleiding BKB Matige docent goeie lesstof.
Ook reageerde hij erg traag op online gestelde vragen.
Hij wist zich niet goed genoeg in te leven in het beginnersniveau van de studenten.
Hij wist ook niet goed waar de studenten waren qua lesstof waardoor hij de ene keer te simpele lesstof teveel herhaalde en de andere keer vragen van leerlingen niet goed wist uit te leggen.
Zooitje dus.
Wel aardige man hoor, maar ja. Zonde zo.

De boeken van Convoy zijn wel goed, incl. de online leeromgeving die daarbij hoort.
Vooral de journaalposttrainers vond ik erg nuttig die daarbij online staan.

Wel moest ik van de laatste 6 hoofdstukken die journaalposttrainers even in een apart excel bestand zetten om beter mee te kunnen oefenen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Peter! We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Markus...
Markus Verbeek Praehep

Lesmateriaal, docent prima, maar deze module heeft heel veel theorie die voor mijn werk niet zo relevant is. Vandaar 3 sterren

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons.

Interessant en leerzaam.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Marjan

Leuke opleiding met een mooi eindopdracht. Leraar neemt je goed mee in de stof en wat je moet doen voor de opdracht.
Helemaal top.
Wel lastig als je bijvoorbeeld in de zorg werkt en een...
Helemaal top.
Wel lastig als je bijvoorbeeld in de zorg werkt en een aangifte IB of VPB moet zoeken veel bedrijven voelen hier niks voor.
Misschien dat ze een voorbeeld vanuit de opleiding kunnen aanbieden.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Marjan! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Met vriendelijke...

Petra

De docent is goed, heeft voldoende kennis en legt goed uit.
Niet alle documentatie was beschikbaar in de online omgeving.
Het geluid was niet altijd goed, het haperde. Ondanks de juiste...
De docent is goed, heeft voldoende kennis en legt goed uit.
Niet alle documentatie was beschikbaar in de online omgeving.
Het geluid was niet altijd goed, het haperde. Ondanks de juiste instelling op mijn MacBook was ik niet te verstaan, ik ben ongeveer 3 x uit de sessie gegooid. Dat is erg jammer dit staat niet in verhouding tot de kosten van het webinar.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om horen, Petra! Verder nemen we je feedback mee wat betrecht de techniek! Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Markus Verbeek Praehep

Goede training. De zaken rondom dit onderwerp staan weer helder op het netvlies.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je feedback.