Cynthia

Helaas weinig geleerd van deze opleiding. De stof sloot helemaal niet aan bij de examen eisen. De docent herhaalde het boek en lepelde oude documenten op als ondersteuning voor de studie. Goede... Helaas weinig geleerd van deze opleiding. De stof sloot helemaal niet aan bij de examen eisen. De docent herhaalde het boek en lepelde oude documenten op als ondersteuning voor de studie. Goede opleiding voor scholieren maar niet voor professionals in de branche.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je feedback, Cynthia. Jammer om te horen dat de lesstof niet aan sloot op de examen eisen. We gaan je feedback intern met ons meenemen!
Markus Verbeek Praehep

Zeer matige ervaring gehad met deze E-learning module.
Zeer laattijdige feedback op vragen van de docent.
Leek erop alsof de volledige lesmateriaal qua antwoorden ook niet volledig...
Zeer matige ervaring gehad met deze E-learning module.
Zeer laattijdige feedback op vragen van de docent.
Leek erop alsof de volledige lesmateriaal qua antwoorden ook niet volledig beschikbaar was.
Ik ben een persoon die flink vooruitwerk. Echter bij navraag of de antwoorden van de opdrachten geupload kon worden, geen gehoor.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

We betreuren het te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We kunnen ons ook goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien. We gaan je feedback daarom ook intern... We betreuren het te lezen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We kunnen ons ook goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien. We gaan je feedback daarom ook intern doorzetten!
Markus Verbeek Praehep

Best een mooie naar erg pittige opleiding. Heeft toch wel een impact op zowel werk als privé gehad. De tijd voor de voorbereiding die er wordt aangegeven is veel te weinig is niet 5-7 uur maar meer... Best een mooie naar erg pittige opleiding. Heeft toch wel een impact op zowel werk als privé gehad. De tijd voor de voorbereiding die er wordt aangegeven is veel te weinig is niet 5-7 uur maar meer 10 - 12 uur, best misleidend

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Fijn om te lezen dat je algeheel tevreden bent over de opleiding. Verder goed dat je dit over de tijd aangeeft. We nemen dit mee als feedback ter verbetering van de kwaliteit en service.
Met...
Markus Verbeek Praehep

Goede inhoud, enthousiaste training. Alleen jammer dat de groep niet altijd lekker meewerkte.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de training. Wat betreft de groep kunnen we ons voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We hopen dat je desondanks veel hebt kunnen leren van deze... Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de training. Wat betreft de groep kunnen we ons voorstellen dat je dit graag anders had gezien. We hopen dat je desondanks veel hebt kunnen leren van deze training!
Markus Verbeek Praehep

De les methode is mij tegen gevallen en niet zoals ik het gewend was.
In het verleden mijn MBA, SPD en AA titel gehaald via Markus Verbeek maar dat vond ik veel beter.
Ik mis het maken van...
De les methode is mij tegen gevallen en niet zoals ik het gewend was.
Ik mis het maken van opdrachten en dat deze ingeleverd moeten worden.

De cursusleider is super dus dat maakt het een beetje goed.
Over het algemeen ben ik niet tevreden.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je eerlijke review. We vinden het jammer dat de lesmethode je is tegengevallen en niet voldeed aan je verwachtingen. We zijn altijd bezig om onze lesmethodes te verbeteren en we nemen... Bedankt voor je eerlijke review. We vinden het jammer dat de lesmethode je is tegengevallen en niet voldeed aan je verwachtingen. We zijn altijd bezig om onze lesmethodes te verbeteren en we nemen je feedback mee. Verder zijn we blij dat je de cursusleider super vond en dat je toch iets hebt geleerd. We hopen dat je in de toekomst weer voor ons kiest.

Albert

N.v.t.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je feedback!

Cindy

Fijne docent, veel uitgelegd en ik heb veel geleerd
Opleidingsdoel was duidelijk en is goed uitgevoerd

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed om te horen, Cindy! Bedankt voor je positieve feedback!

Cindy

De les stof die je krijgt past goed samen met wat er op het examen wordt gevraagd. Je moet er wel veel voor leren want anders wordt het hem niet. Deze opleiding sluit goed aan voor je werk. Goed te... De les stof die je krijgt past goed samen met wat er op het examen wordt gevraagd. Je moet er wel veel voor leren want anders wordt het hem niet. Deze opleiding sluit goed aan voor je werk. Goed te doen ook en goede locaties erg gastvrij. Ik vond het een leuk jaar.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te horen, Cindy! Heel veel plezier en succes toegewenst met het toepassen van de opgedane kennis!
Markus Verbeek Praehep

MVP biedt goede ondersteuning bij mijn ontwikkeling. De docenten komen uit de praktijk en kunnen hierdoor de theorie goed koppelen aan de praktijk. De locaties zijn uitstekend geregeld, voldoende... MVP biedt goede ondersteuning bij mijn ontwikkeling. De docenten komen uit de praktijk en kunnen hierdoor de theorie goed koppelen aan de praktijk. De locaties zijn uitstekend geregeld, voldoende parkeergelegenheid en goede sanitaire voorzieningen. Het volgen van een opleiding bij MVP heeft voor mij opgeleverd dat ik in de praktijk zelfstandig aan de slag kan en een grote ontwikkeling heb doormaakt.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen dat wij goede ondersteuning kunnen bieden bij jouw ontwikkeling. We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis!

Antoinette

De inhoud is duidelijk en toepasbaar in mijn dagelijks leven. Marjo blijft mij bij omdat zij begrip had voor mijn omstandigheden en hielp waar het nodig was.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Hallo Antoinette, bedankt voor het delen van je feedback! Daar zijn we erg blij mee. We willen je veel succes toewensen met het toepassen van de opgedane kennis.