Natasia

Top

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen, Natasia! Bedankt voor je positieve feedback!

Wendy

Prima training. Leuke weetjes over Excel geleerd

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed om te horen, Wendy! Daar zijn we erg blij mee!
Markus Verbeek Praehep

Veel geleerd tijdens deze cursus. Docent deed erg haar best om een leuke sfeer te creëren en om de stof duidelijk uit te leggen.
Echter, was de stof er theoretisch. Docent had meer...
Echter, was de stof er theoretisch. Docent had meer praktijkvoorbeelden kunnen behandelen of samen opdrachten maken.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Fijn om te zien dat je veel geleerd hebt tijdens deze cursus. We nemen verder je feedback intern mee wat betreft de lesstof.

Margriet

Interessante training, met een docent die kennis van zaken had.
Door de interactie tussen de docent en de groep en de groep onderling heb ik er veel van opgestoken.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat goed om te horen, Margriet! We zetten je compliment intern door aan de docent. Bedankt voor je feedback!

Astrid

Goede trainer, had er verstand van en gaf op een goede manier les zodat het voor iedereen duidelijk was.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen, Astrid! Bedankt voor je positieve feedback.

Marieke

Goede en duidelijke uitleg over het onderwerp/de onderwerpen. Lesmateriaal goed om nog na te kunnen lezen. Hele goede docent.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen, Marieke! Daar zijn we erg blij mee. We zetten je compliment door aan onze docent.

Bas

Slecht

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent over de opleiding. We zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Indien je een klacht zou willen indienen betreffende dit onderwerp dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen. Onze studiebegeleiders kunnen je dan verder helpen. Ook kun je via één van onze social media kanalen contact met ons opnemen indien wij je verder mogen assisteren.

Bas

De onderwerpen spraken mij aan, maar de reden van de annulering is dat in mijn ogen de opleiding (Post HBO Business Controller) niet meer actueel is.

Bijvoorbeeld bij Les 1, was een...

Bijvoorbeeld bij Les 1, was een artikel zichtbaar uit 2012 (11 jr oud), hoe het beroep als business controller in 2020 eruit zou zien.
Wij zitten over een paar maand al in 2024, dus volledig achterhaald. Ook de literatuurlijst bestond uit voornamelijk boeken van 2007-2009 (15-16 jr oud).

Ik heb in mijn verleden ook een opleiding via E-Connect gevolgd in combinatie met klassikaal (+/- 5 a 6 dag contactmomenten).
Nu zat de les er niet bij via E-learning, maar ook niks geen extra stof (zoals hoor colleges/filmpjes etc.) Het is eigenlijk gewoon de E-Connect omgeving, die je normaliter ook krijgt. Opleiding bestond dus nu uit lezen van artikelen en boeken (beperkte hoeveelheid en zeer oude stof) en het maken van een opdracht.
Ik vraag dan mij af hoe de €3.600,- aan lesgeld te verantwoorden is. Ik heb wel eens vaker E-Learnings bij andere instanties gevolgd, waar toch een stuk meer stof voorhanden is.

Klacht ingediend bij MVP, echter niks van gehoord. Gelukkig kon ik de opleiding nog annuleren.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Het spijt ons te lezen over je ervaringen, Bas. Mocht je nog geen reactie hebben ontvangen op je klacht, laat het ons dan even weten via één van onze Social Media kanalen!
Met vriendelijke...

Cees

Vervelend dat het via digitale omgeving moest. Daarbij ook bijna een uur verspeeld doordat dit niet werkte

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dankjewel voor het delen, Cees! Vervelend om te lezen dat je technische problemen ondervond. We nemen dit met ons mee!
Markus Verbeek Praehep

Het is veel theorie en weinig tot geen rekenvoorbeelden. Er komt ook heel veel aan bod tijdens de opleiding. Het tempo bij de leraar zit er niet echt in, hij is zelf tijdens de sessie veel aan het... Het is veel theorie en weinig tot geen rekenvoorbeelden. Er komt ook heel veel aan bod tijdens de opleiding. Het tempo bij de leraar zit er niet echt in, hij is zelf tijdens de sessie veel aan het opzoeken/lezen en dan is het gewoon een tijdje stil.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!