Prima opleiding en virtual classroom bevalt uitstekend.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor de feedback, mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag!

Lyanne

Heel slecht

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent en we zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende jouw ervaringen dan willen we je adviseren om het... Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent en we zijn erg benieuwd naar je ervaringen. Mocht je een klacht willen indienen betreffende jouw ervaringen dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.
Markus Verbeek Praehep

Lesmateriaal is een onoverzichtelijk samenraapsel. Een reader met artikelen en ppt's die niet gebruikt worden in de training. Niet heel duurzaam. Had het graag digitaal willen ontvangen, zeker... Lesmateriaal is een onoverzichtelijk samenraapsel. Een reader met artikelen en ppt's die niet gebruikt worden in de training. Niet heel duurzaam. Had het graag digitaal willen ontvangen, zeker gezien het onderwerp van de training. Locatie: IT infrastructuur is niet toereikend. Beamer hapert etc. Aan upgrade toe. Faciliteiten zijn prima. Docent is kundig en anticipeert op vragen.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien en we gaan dit ook intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks... Bedankt voor het delen van je feedback met ons. We kunnen ons goed voorstellen dat je bepaalde dingen graag anders had gezien en we gaan dit ook intern met ons meenemen. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Markus Verbeek Praehep

Goede relevante handvaten voor een best ‘wollig’ onderwerp op dit moment. Docent bracht de stof leuk en levendig over, wat natuurlijk helpt.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is erg fijn om te lezen!
Markus Verbeek Praehep

De docent was een beetje "eng". Ik had hier persoonlijk geen last van, maar ik merkte van de andere studenten dat sommigen vonden hem vervelend. Persoonlijke "aanvallen" zoals "ben je boos op me?"... De docent was een beetje "eng". Ik had hier persoonlijk geen last van, maar ik merkte van de andere studenten dat sommigen vonden hem vervelend. Persoonlijke "aanvallen" zoals "ben je boos op me?" als iemand een beetje chagrijnig aan keek, zijn in mijn ogen ook niet echt professioneel. Het maakte het sfeer een beetje onaangenaam.

Verder wel een goede docent, wist leerstof levender te maken met praktische voorbeelden en verzekerde dat iedereen begreep waar hij het over had.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor het delen van je feedback met ons. Wat vervelend om te horen dat de docent soms een ongemakkelijke sfeer creëerde. Je feedback zullen we daarom ook intern doorzetten om dit soort... Bedankt voor het delen van je feedback met ons. Wat vervelend om te horen dat de docent soms een ongemakkelijke sfeer creëerde. Je feedback zullen we daarom ook intern doorzetten om dit soort situaties te kunnen voorkomen. Mocht je verder nog vragen hebben, dan horen we het graag.
Markus Verbeek Praehep

Ik heb me opgegeven voor de klassikale training. helaas kon deze niet doorgaan vanwege te weinig aanmeldingen. online training gevolgd. boek van 2022 opgestuurd gekregen en online 2023. dit was erg... Ik heb me opgegeven voor de klassikale training. helaas kon deze niet doorgaan vanwege te weinig aanmeldingen. online training gevolgd. boek van 2022 opgestuurd gekregen en online 2023. dit was erg verwarrend. ben blij dat er geen examen aan vast zat want weet niet of ik hem gehaald zou hebben.

Markus...
Markus Verbeek Praehep

Prima opleiding over een actueel thema. Vakkundige opleider en uitgebreide documentatie.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Niels

Uitgebreid de tijd genomen om alles duidelijk te maken aan de praktijkbegeleiders.
Top!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Wat fijn om te lezen, Niels! Bedankt voor het delen van je feedback.

Judith

Duidelijke lesstof. goede uitgebreide opdrachten. Fijne invulvelden. Leuke interactieve training

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Dat is super om te lezen, Judith! Bedankt voor je beoordeling.

Anonieme

Opleiding Basiskennis Boekhouden (BKB), matige docent die vaak vragen van leerlingen niet goed wist uit te leggen en dan maar begon te roepen 'dat moet je gewoon begrijpen.'

De boeken van...

De boeken van Convoy zijn wel goed, incl. de online leeromgeving die daarbij hoort.
Vooral de journaalposttrainers vond ik erg nuttig die daarbij online staan.

Wel moest ik van de laatste 6 hoofdstukken die journaalposttrainers even in een apart excel bestand zetten om beter mee te kunnen oefenen, omdat je op de site de hele tijd alles handmatig moest wissen om opnieuw te kunnen oefenen.
Ook de 6 oefenexamens van convoy zijn erg nuttig

Markus...