Ik vond persoonlijk dat de inhoud af en toe afweek van het onderwerp WKR. De docent was vrij direct en daardoor had ik het idee dat hij zich wat minder kon inleven in de groep. Hij had best een... Ik vond persoonlijk dat de inhoud af en toe afweek van het onderwerp WKR. De docent was vrij direct en daardoor had ik het idee dat hij zich wat minder kon inleven in de groep. Hij had best een sterke mening en hield daar ook aan vast.

Een groot deel van de opleiding was wel relevant en een leerzame dag.

Wel erg vervelend dat een training op locatie zo vaak niet door gaat! een online les van 9:30/16:30 is echt te lang.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je feedback. We hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Markus Verbeek Praehep

Lesinhoud en lesmateriaal zijn top, maar in de vorm van E-learning is het contact en de hulp niet van toegevoegde waarde. Je moet het dan echt wel alleen doen. Wat extra berichten tussendoor met... Lesinhoud en lesmateriaal zijn top, maar in de vorm van E-learning is het contact en de hulp niet van toegevoegde waarde. Je moet het dan echt wel alleen doen. Wat extra berichten tussendoor met tips zou zeer welkom zijn.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je feedback! Daar zijn we erg blij mee. We nemen je feedback mee en zorgen dat deze intern doorgezet wordt.

Jan

Ik mag dan misschien mijn PDL nog niet hebben, maar dit was wel een geweldige training die ik heb kunnen volgen. Ik ben weer veel wijzer geworden wat de WKR betreft. Ik heb dit gedaan omdat dit... Ik mag dan misschien mijn PDL nog niet hebben, maar dit was wel een geweldige training die ik heb kunnen volgen. Ik ben weer veel wijzer geworden wat de WKR betreft. Ik heb dit gedaan omdat dit eigenlijk niet hoeft bij mijn huidige werkgever. die vind een PDL opleiding sowieso onzin op de payroll backoffice, Maar elke dingetje wat ik kan leren en wat ik mee krijg is mooi mee genomen ook omdat ik me aan het orienteren ben naar een nieuwe baan.

Dus deze training vond ik geweldig en de docent was sowieso top om naar te luisteren.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback, Jan! Daar zijn we erg blij mee.
Markus Verbeek Praehep

Een docent die luistert en uitlegt aan de hand van voorbeelden. Rustig en interactief! Top!

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback! Daar zijn wij en de docent erg blij mee.
Markus Verbeek Praehep

Veel voorbeelden uit de praktijk behandeld, dat vond ik erg fijn.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback! Daar zijn we erg blij mee.

Tineke

`1

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback, Tineke! Daar zijn we erg blij mee.

Sjaak

Fijne workshop, waarbij goed mogelijk was om interactief bezig te zijn. Natuurlijk hielp daarbij dat we maar met 4 deelnemers waren en 1 docent.
Goede uitleg gehad over het gehele traject van...
Goede uitleg gehad over het gehele traject van de praktijkopleiding en wat mijn rol als praktijkbegeleider daarin is.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback, Sjaak! Daar zijn we erg blij mee.
Markus Verbeek Praehep

Mooie opleiding, goed materiaal. Het is veel maar wel te doen (hbo niveau). Docenten zijn wisselend qua kennis en overdracht.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback! Daar zijn we erg blij mee.

Sandra

Duidelijke en goede praktijkgerichte bijeenkomst.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback, Sandra! Daar zijn we erg blij mee.

Rob

De lessen waren interessant en werden goed vormgegeven door de docent. Het heeft mij extra inzicht gegeven in de praktijkdiploma's die spelen op accountantskantoren, iets waar ik in het vervolg van... De lessen waren interessant en werden goed vormgegeven door de docent. Het heeft mij extra inzicht gegeven in de praktijkdiploma's die spelen op accountantskantoren, iets waar ik in het vervolg van mijn carrière zeker iets aan heb.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

Bedankt voor je positieve feedback, Rob! Daar zijn we erg blij mee.