Een interessante opleiding die goed aansluit op de praktijk.
Alleen heel jammer dat er geen proefexamens beschikbaar zijn.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

We nemen deze feedback met betrekking tot de proefexamens graag mee in de evaluatie van de opleiding.
Markus Verbeek Praehep

Ik vond de opleiding heel duidelijk en begrijpelijk uitgelegd en had echt na de trainingsdagen het idee dat ik genoeg leerstof had kunnen krijgen.

Fijn! Maar vond het aantal bijeenkomsten voor de totale lesstof net te weinig. Een dag extra was perfect geweest. Je krijgt best veel stof in een dag en als dat meer gespreid zou worden, begrijp je... Fijn! Maar vond het aantal bijeenkomsten voor de totale lesstof net te weinig. Een dag extra was perfect geweest. Je krijgt best veel stof in een dag en als dat meer gespreid zou worden, begrijp je het veel sneller. Dit is natuurlijk voor iedereen anders, maar zo heb ik het ervaren.

Ik vond het een leuke studie. Het enige - punt vind ik is dat alles er heel snel doorheen moet terwijl als ze 1 les meer besteden je eerst uitleg kan krijgen en dan je opdrachten in plaats van... Ik vond het een leuke studie. Het enige - punt vind ik is dat alles er heel snel doorheen moet terwijl als ze 1 les meer besteden je eerst uitleg kan krijgen en dan je opdrachten in plaats van andersom.

Praktische opleiding voor de algemene kennis mbt boekhouden. Mis wel de periodeafuiting, verdieping kennisniveau, toepassing is dcht toegespitst op algemene handel.

Van de opleiding heb ik heel veel geleerd. Je wordt breed opgeleid. Sommige vakken zijn (heel) interessant, andere wat minder. Over het algemeen geven de docenten goed les. De verschillende... Van de opleiding heb ik heel veel geleerd. Je wordt breed opgeleid. Sommige vakken zijn (heel) interessant, andere wat minder. Over het algemeen geven de docenten goed les. De verschillende locaties zijn goed bereikbaar en er is voldoende parkeergelegenheid.
Een nadeel van de losse modules is dat je niet langere tijd met dezelfde leerlingen optrekt. Voordeel is dat je zelf de volgorde kan bepalen.
Het is best wel zwaar om naast het werk de opleiding erbij te hebben.

Denise Kurver

Door de opleiding heb ik veel kennis opgedaan wat betreft alle aspecten die komen kijken bij het voeren van een goede boekhouding. Echter kwam ik regelmatig foutjes tegen in zowel de theorieboeken... Door de opleiding heb ik veel kennis opgedaan wat betreft alle aspecten die komen kijken bij het voeren van een goede boekhouding. Echter kwam ik regelmatig foutjes tegen in zowel de theorieboeken als de antwoordenboeken. Hierdoor blijf je soms hangen in de theorie, wat weer extra tijd kost. Daarnaast heb je een zeer sterke discipline nodig om de e-learning variant te combineren met een full-time baan.

Sluit goed aan bij de praktijk.
Tip: niet het door MVP opgegeven huiswerk voorafgaand aan de lessen maken. Eerst de les volgen.

Zeer praktisch

Voorheen stond Markus Verbeek Praehep bekend als een kwaliteitsopleider.
Voorheen stond Markus Verbeek Praehep bekend als een kwaliteitsopleider.
Sinds Markus Verbeek Praehep onderdeel van NCOI is geworden, is de kwaliteit van Markus Verbeek Praehep hard achteruitgegaan. Dit komt voornamelijk tot uiting in slechte tot geen communicatie.

Reactie Markus Verbeek Praehep:

We vinden het erg jammer dat we niet aan de verwachtingen van de student hebben voldaan. Er wordt veel waarde gehecht aan de persoonlijke ervaring en feedback van onze studenten. Het geeft ons... We vinden het erg jammer dat we niet aan de verwachtingen van de student hebben voldaan. Er wordt veel waarde gehecht aan de persoonlijke ervaring en feedback van onze studenten. Het geeft ons inzicht waar we de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen optimaliseren. We nemen de punten van aandacht uit deze review mee in ons proces ter verbetering van de kwaliteit.
Markus Verbeek Praehep