MAPP

PJS50

Was mijn 1e bestelling , ben zeer tevreden over Accudienst ( Mapp )

Particulier

Niet zo geweldig, duurde een week voordat de problemen werden opgelost.

Reactie MAPP:

Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan door de vertraagde bezorging van je bestelling. We... Bedankt voor je review, we stellen het zeer op prijs. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan door de vertraagde bezorging van je bestelling. We begrijpen volledig dat een langere wachttijd dan verwacht frustrerend is. In 97% van de gevallen wordt het gewoon de volgende dag afgeleverd maar door een menselijke fout heeft het veel te lang geduurd. We nemen dit zeker op met de koerier.
We waarderen je eerlijke feedback, omdat dit ons helpt om onze service te verbeteren en te streven naar een snellere en efficiëntere bezorging.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we hopen dat we de kans krijgen om je in de toekomst een betere ervaring te bieden. ^Pieter van MAPP

Adriaan

Goede keus, nette prijzen en een heel snelle levering

HS Kwee

Lage prijs en snelle verzending

Paul van Dongen

Accudienst heeft altijd wel een goede aanbieding + dat je geen verzendkosten betaalt. Super toch...!

Reactie MAPP:

Leuk om te horen dat je blij was met de gratis verzending! 🎉 Bedankt voor je support! Als je weer iets nodig hebt, staan we voor je klaar. Graag tot de volgende keer! ^Pieter van MAPP

Henrik

Top

Goede prijs, snel geleverd zoals aangegeven.

Anton

Snelle levering van de accu. Goede site. Helaas is de white petrolatum nooit bij ons aangekomen

Jan Hermans

Goed service, duidelijke website. Snel geleverd, en goed verpakt.

Studio Tilde

Snelle levering en verschillende bestellingen samengevoegd, heel fijn