Femke Prophitius

Waardeloos bedrijf! Zeer slechte service! Never nooit meer. Bestel liever via internet bij een gerenommeerd bedrijf. Scheelt je nog centen ook! Denken absoluut niet mee in oplossingen. Klant is... Waardeloos bedrijf! Zeer slechte service! Never nooit meer. Bestel liever via internet bij een gerenommeerd bedrijf. Scheelt je nog centen ook! Denken absoluut niet mee in oplossingen. Klant is schuldige. Bah dat je zo behandeld wordt! Verschrikkelijk…Het is dat ik sterretjes moet invullen maar dit bedrijf verdiend geen enkele ster!

Reactie Luxury By Nature:

Deze mevrouw met plezier in de winkel geadviseerd en geholpen aan een mooi behang. Het krokodil behang van ELITIS, bekend bij veel mensen! Mevrouw wilde het graag zelf behangen. Maar de muur was... Deze mevrouw met plezier in de winkel geadviseerd en geholpen aan een mooi behang. Het krokodil behang van ELITIS, bekend bij veel mensen! Mevrouw wilde het graag zelf behangen. Maar de muur was niet behang klaar gemaakt en dus niet geschikt om te behangen. Met alle gevolgen. Meerdere keren mevrouw telefonisch te woord gestaan, geadviseerd en hulp geboden. Maar behangen blijkt toch echt een vak te zijn. En goede muren zijn misschien wel net zo belangrijk. Want het stukwerk kwam uiteindelijk van de muur. (Waarbij mevrouw eiste dat we minimaal een deel van de door haar zelf veroorzaakte schade zouden vergoeden.)
Als u behang bij ons koopt kunnen we u in contact brengen met ervaren, professionele behangers met wie we regelmatig samenwerken. Zij hebben dagelijks ervaring in het aanbrengen van mooi en exclusief behang. Controleren en behandelen uw muren goed voor, alvorens te behangen. Waardoor het eindresultaat net zo mooi wordt als u mag verwachten.

M. Leck

Dit is een prachtige winkel met veel bijzondere producten. De prijzen zijn daar natuurlijk ook naar. Geen probleem, maar dat mag je ook wel service verwachten. En daar schort het aan. In ons geval... Dit is een prachtige winkel met veel bijzondere producten. De prijzen zijn daar natuurlijk ook naar. Geen probleem, maar dat mag je ook wel service verwachten. En daar schort het aan. In ons geval was er een probleem. Toen gaven ze niet thuis en werd de communicatie onaangenaam. Wij hebben in de zomer van 2021 gordijnen en behang bij hen gekocht. Toen we door de winkel liepen, zagen we ook de Tom Dixon lamp Melt hangen die we al op het oog hadden. Er werd aangegeven dat we de demo lamp tegen 20% korting konden kopen, t.o.v. de nieuwprijs van 3.472 eur. Daarmee werd de prijs vergelijkbaar met de prijzen op internet (voor een nieuw exemplaar). Omdat wij het leuker vinden om bij een ‘echte winkel’ te kopen, was dat akkoord, mits, heb ik heel expliciet gezegd, de lamp wel helemaal onbeschadigd was (met korting was het nog steeds een lamp van net geen 2.800 eur). Toen onze verbouwing min of meer klaar was, ben ik de lamp op een vrijdag gaan ophalen. Ik kreeg hem in verschillende geïmproviseerde kartonnen dozen met wat plastic folie (de originele verpakking was natuurlijk niet meer aanwezig) en alles werd vanuit de expeditie gelijk in mijn auto gezet. Ik heb erop vertrouwd dat alles in orde was. Thuis heeft de aannemer de lamp zonder de kunststof bollen direct opgehangen. Daarvoor was een steiger nodig, aangezien het plafond 4 meter hoog was. Ik moest zelf nog de lampen kopen en nadat ik die ’s avonds had ingedraaid, heb ik zelf voorzichtig de bollen erop gezet. De lamp is spectaculair, maar toen deze aan stond, waren er duidelijk verschillende krasjes te zien op meerdere plaatsen. Behoorlijk storend, zeker voor een eye catcher als deze. Ik heb de volgende dag, zaterdag, gelijk een mail gestuurd en uitgelegd wat er aan de hand was.

De woensdag daarna kreeg ik een mail. Ze konden een nieuwe bestellen voor 4.089 eur. Een meerprijs van meer dan 1.300 eur. Verder geen toelichting. Toen ik belde, werd uitgelegd dat de prijzen waren gestegen en alleen de duurdere uitvoering met inbouw-leds (die wij minder mooi vonden) nu nog maar te leveren was. Buiten dat, werd direct geïnsinueerd dat ik de krasjes zelf had veroorzaakt: als de lamp niet goed is, waarom hang je hem dan op? En: realiseer je je dat we de lamp al die tijd voor je bewaard hebben? Omdat dit echt een flinke strop was (en ik moest ook de aannemer weer laten komen) en de lamp echt nergens voor deze hoge prijs werd aangeboden, heb ik gevraagd of zij niet ook een beetje water bij de wijn konden doen. Het antwoord was nee, zonder ook maar ergens een keer een verontschuldiging aan te bieden. Omdat ik na een verbouwing van 9 maanden klaar ben met 'al het gedoe', heb ik maar besloten het hierbij te laten zitten. Dat neemt niet weg dat ik hier een kater over heb.

In de andere reviews hier met een negatief oordeel over deze winkel kan je terug lezen dat dat nooit aan hen ligt. Het komt altijd door een onredelijke opstelling van de klant. Op deze review zal ook wel het commentaar komen dat het aan mij lag. Wij vinden het oprecht jammer, want hadden er graag nog vaker gekomen.

Reactie Luxury By Nature:

In juli kwam meneer Leck in de winkel en was geïnteresseerd in een showmodel hanglamp van Tom Dixon, voor in de vide van zijn hal. Daar hebben we hem een mooie korting op aangeboden.
Door alle...
Door alle vertraging die de verbouwing bij de familie Leck opleverde, is de lamp begin december geleverd.
Anderhalve week later nam meneer Leck contact met ons op dat de lamp hangt. Maar dat er een krasje op de lamp zit, die je alleen ziet als de lamp brandt.
Op dat moment waren er nog steeds bouwlui in het huis aan het verbouwen.
We hebben aangeboden de lamp terug te nemen, want de lamp was op dat moment toch nog niet afgerekend. En aangeboden een nieuwe lamp voor hem te bestellen. Wederom verwachtte hij hier een flinke korting op.
Door de tussentijdse prijsverhogingen van Tom Dixon vond hij het toch te duur worden.
Enkele weken later liet meneer Leck ons weten het showroommodel met krasje toch maar te houden. En hij heeft toen keurig zijn rekening betaald.
Wij zijn dus enigszins verbaasd dat we maanden later deze beoordeling krijgen.

Jeroen en Simone Bakker

Zeer goed en professioneel en super geholpen. Mooie luxe behang assortiment en een verkoper die daar verstand van heeft. Tevens doorverwezen naar een top behanger. Josef is echt een man met liefde... Zeer goed en professioneel en super geholpen. Mooie luxe behang assortiment en een verkoper die daar verstand van heeft. Tevens doorverwezen naar een top behanger. Josef is echt een man met liefde voor het vak en heeft gouden handen! Ik ben heel blij met mijn keuze voor Luxury by Nature! Vergeet ik bijna nog de snelle levering van het behang!

Ton Mullink

De kwaliteit van de goederen, in dit geval behang, is goed. de bijgeleverde lijm is ook van goede kwaliteit. Doordat wij bij bestellen een andere maatvoering wilden dan de standaard heeft eea tot... De kwaliteit van de goederen, in dit geval behang, is goed. de bijgeleverde lijm is ook van goede kwaliteit. Doordat wij bij bestellen een andere maatvoering wilden dan de standaard heeft eea tot extra kosten geleid. Levering zou wat langer duren, hetgeen geen probleem was. Wel hebben we een aantal keren om een status moeten vragen. We werden in 1e instantie niet of traag terug gebeld. Na dit nadrukkelijk besproken te hebben is dit uiteindelijk verder prima opgepakt. 2 weken na levering werden we keurig gebeld of het product na de aanpassing voldeed aan de verwachtingen.

Victor Vaessen

Erg blij met mijn gekozen behang ELITIS Atelier d'Artiste Behang 17 en hulp bij mijn keuze vanuit de winkel. De winkel in 's Graveland is sowieso een cadeautje om heen te gaan. Ook blij met het... Erg blij met mijn gekozen behang ELITIS Atelier d'Artiste Behang 17 en hulp bij mijn keuze vanuit de winkel. De winkel in 's Graveland is sowieso een cadeautje om heen te gaan. Ook blij met het advies om Jozef te bellen om te behangen. Werkt heel netjes (samen met Appie). Echt een heel blije klant.

Isabel

Mooi behang van Arte en goede behangers

Ka-tje

Prima service: zaterdag besteld en dinsdag al in huis. De breekbare producten waren met zorg ingepakt en in goede orde ontvangen.

Mariska

Zeer slecht ervaring met dit bedrijf! De informatie op de websitebezoek klopt niet, onbeschofte klantenservice en ze leveren niet!

Reactie Luxury By Nature:

Klant heeft verf besteld, die door een technische storing op dat moment voor een onrealistisch laag bedrag op de website werd getoond. Toen we hier achter kwamen hebben we direct contact met de... Klant heeft verf besteld, die door een technische storing op dat moment voor een onrealistisch laag bedrag op de website werd getoond. Toen we hier achter kwamen hebben we direct contact met de klant opgenomen, de situatie uitgelegd en onze excuses hiervoor aangeboden. We hebben voorgesteld om 1) het verschil bij te betalen of 2) de order voor ze te annuleren en het geld terug te storen. Zo vriendelijk en voorkomend als deze mensen zich in hun review voordoen, waren ze zeker niet aan de telefoon. Inmiddels is de order voor ze geannuleerd en het geld teruggestort. (Ook al hebben we zojuist nog een mail ontvangen waarin ze opnieuw eisen de verf naar ze op te sturen voor de onrealistische prijs.)(heel bijzonder)

Tako De Haan

Uitermate slechte ervaring !

Reactie Luxury By Nature:

Meneer heeft de door hem zelf uitgekozen en bestelde bank gekocht en geleverd gekregen.
Na ongeveer een jaar verandert meneer zelf zijn kamer. Maar verwacht van ons dat we de bank uit service terug nemen voor een ander model, beter passend bij de nieuwe look van de kamer.
Voor service kunt u zeker bij ons terecht. En we denken graag met onze klanten mee. Maar een bank terugnemen valt daar niet onder.
Toen gooide meneer De Haan het over een andere boeg. Er was opeens een klacht op de bank. Zowel Macazz als wij zijn daarop persoonlijk bij meneer thuis wezen kijken. Maar wij, Macazz, noch zijn vrouw konden een klacht of gebrek ontdekken. Met de bank is / was niks mis.
Inmiddels is het verhaal geworden dat hij een verkeerd model bank geleverd heeft gekregen.
En daar kom je dan na een jaar pas achter? Raar verhaal, toch?
Blijkbaar probeert meneer ons nu op deze manier een nieuwe bank af te troggelen. Dat zegt dus iets over de persoon Tako de Haan.
Hij heeft overigens echt alleen een bank gekocht. Verder helemaal niks. En ook voor een aanzienlijk lager bedrag dan hij hier beweert.

Willie

Bij Luxury by Nature op IJburg heb ik behang van Little Green besteld en vroeg of zij ook een behanger hadden die het voor mij op de muur kon aanbrengen. Van hen kreeg ik Jozef door, een zeer goede... Bij Luxury by Nature op IJburg heb ik behang van Little Green besteld en vroeg of zij ook een behanger hadden die het voor mij op de muur kon aanbrengen. Van hen kreeg ik Jozef door, een zeer goede behanger, wat een vakman en zo netjes en betrouwbaar hij met mij als klant omging, andere klanten zou ik hem zeker aanbevelen om zulk duur en complex behang op de muur aan te laten brengen. Ik mocht pas betalen als ik tevreden was, waar maak je dat nog mee??