EnKarin

Enthousiast, persoonlijk en professioneel

Thaisia

Slechte service. We hadden een rol behang over, nog netjes in verpakking, maar deze mocht niet terug. De argumenten die de manager gaf: "het is jullie probleem, niet ons probleem" , "de behanger... Slechte service. We hadden een rol behang over, nog netjes in verpakking, maar deze mocht niet terug. De argumenten die de manager gaf: "het is jullie probleem, niet ons probleem" , "de behanger moet wel erg onprofessioneel zijn als hij een rol heeft overgehouden" en als klap op de vuurpijl: "als je een bloemkool koopt bij de supermarkt en iemand anders maakt die verkeerd klaar ga je toch ook niet terug naar de supermarkt?". Aan het eind van het gesprek werd meegedeeld dat hij niet begreep waarom we dit gesprek nog steeds voerden en duwde hij demonstratief de rol behang terug in mijn handen. De toon en manier van communiceren van deze meneer waren uiterst onvriendelijk en denigrerend..

Reactie Luxury By Nature:

Hoi Thaisia, heel jammer dat het eindresultaat zo tegen viel.

In de winkel hebben we voor je uitgerekend en toegelicht dat je - in verband met het patroon - twee rollen nodig had....
Hoi Thaisia, heel jammer dat het eindresultaat zo tegen viel.

De door jullie zelf ingeschakelde behanger heeft echter totaal geen rekening gehouden met het patroon. Daarom hielden jullie deze tweede rol behang over. De foto's van het eindresultaat waren inderdaad een beetje vreemd en teleurstellend.
We snappen dat het vervelend is als je iemand inhuurt die vervolgens zijn werk niet goed doet. En de situatie is dan ook meer dan rot. Maar als de behanger zijn werk goed had gedaan, had deze beide rollen gebruikt en zag het eindresultaat er daardoor mooier uit.
We werken samen met een 3-tal professionele behangers, die wél rekening houden met het patroon van een behang. Wellicht het overwegen waard voor de volgende keer.
We wensen je veel plezier van je nieuwe huis, dat vast mooi zal worden.

studio SparQ

Heel prettig, goed meedenkend

Geweldig. Zeer persoonlijke hulp

Monica van Dijk Interiors & Art

Prettige medewerkers & service.

Stalen opgevraagd

Mooie en overzichtelijke site

Reactie Luxury By Nature:

De levertijd van stalen is gemiddeld 2 weken. En als u stalen op zaterdag bestelt, wordt dit pas op maandag verwerkt. Uw stalen moesten uit Italië komen. En met alle feestdagen heeft het inderdaad 2... De levertijd van stalen is gemiddeld 2 weken. En als u stalen op zaterdag bestelt, wordt dit pas op maandag verwerkt. Uw stalen moesten uit Italië komen. En met alle feestdagen heeft het inderdaad 2 dagen langer geduurd dan gemiddeld. Onze excuses hiervoor.

Adriaan Bakker

Wij hebben een behang paneel besteld dat op "MAAT" zou worden opgemaakt en de verkoper adviseerde om zowel boven als onder 20 cm extra te bestellen voor snijverlies. Vervolgens kregen we een... Wij hebben een behang paneel besteld dat op "MAAT" zou worden opgemaakt en de verkoper adviseerde om zowel boven als onder 20 cm extra te bestellen voor snijverlies. Vervolgens kregen we een voorbeeldje waar veel decoratie was weg gevallen en dus veel te groot was en er dus bij het behangen nog meer zou verdwijnen. Helaas konden zij geen enkel duidelijk antwoord geven op hoeveel marge er daadwerkelijk nodig is.
Inmiddels hebben we de print besteld op EXACT DE JUISTE MAAT en blijkt hij dus te klein te zijn... .
IK HEB AL HEEL WAT PRINTS BESTELD IN MIJN LEVEN MAAR NOG NOOIT ZULK PRUTS WERK ONTVANGEN!

Reactie Luxury By Nature:

Meneer is bij ons in de winkel geweest voor behang dat helemaal op maat gemaakt wordt, naar de grootte van de muur en de wensen van de klant. Dit behang is erg populair en verkopen we gemiddeld 3 x... Meneer is bij ons in de winkel geweest voor behang dat helemaal op maat gemaakt wordt, naar de grootte van de muur en de wensen van de klant. Dit behang is erg populair en verkopen we gemiddeld 3 x per week.
Voordat het behang geproduceerd wordt, ontvangt de klant een digitaal voorbeeld, inclusief vermelding van de lengte en de breedte. Op dit voorbeeld zijn vanzelfsprekend nog wijzigingen mogelijk.

Meneer heeft het design en de maten keer op keer aangepast. Wat prima is, maar niet gebruikelijk.
Het behang wordt zoals gezegd op maat gemaakt en de 2 x 10 cm die extra waren geadviseerd vond meneer overbodig. De nadrukkelijke wens van de klant respecteren wij.
Hierop werd opnieuw een digitaal voorbeeld opgemaakt, ter goedkeuring voorgelegd. En door meneer akkoord bevonden.
We vinden het dan ook jammer om te lezen dat meneer precies heeft gekregen wat hij had besteld.
Maar dat het achteraf toch net te weinig is.
Zoals vermeld verkopen we dit behang gemiddeld 3 x per week.
Maar in al die jaren hebben ook wij deze gang van zaken nog nooit meegemaakt.
We wensen meneer ondanks alles veel plezier van het behang!
Serviceteam Luxury By Nature