Menno

"Achterlijke amateuristische zaak.
Allereerst door iemand zonder verstand, een onoverzichtelijke website laten bouwen, waardoor je als niet-wetende klant makkelijk een fout maakt.
Daarna...
"Achterlijke amateuristische zaak.
Daarna nergens duidelijk vermelden dat je spullen niet kan retourneren, omdat ze zo 'Luxury van natuur' zijn dat ze blijkbaar niet weten hoe je winkeltje moet spelen.
Maar dat dan ook nog eens op een manier duidelijk aan de klant, alsof je een domme koe bent, gaat echt te ver.
Misschien een basis cursus "ondernemen" volgen om mee te beginnen.."

Reactie Luxury By Nature:

Deze mevrouw is zélf advocaat bij het advocatenkantoor van Dronten en Kampen en gaf bij nader inzien aan de algemene voorwaarden niet gelezen te hebben. Ze ging er vanuit dat het toch wel retour... Deze mevrouw is zélf advocaat bij het advocatenkantoor van Dronten en Kampen en gaf bij nader inzien aan de algemene voorwaarden niet gelezen te hebben. Ze ging er vanuit dat het toch wel retour mocht, terwijl er ook uitzonderingen zijn. Dat is in haar geval bij het kopen van één hele rol behang van € 75 inderdaad heel vervelend, maar daar kunnen wij helaas niks aan doen.
Echte naam van mevrouw is bij ons en de Feedback Company bekend.

Brenda

Ontzettend blij met de Max Benjamin kaarsen!

Olha

Zeer slechte ervaring

Design By Senta

Bijzondere winkelervaring!

Ton

Mooie spullen, maar te duur voor de geleverde kwaliteit. Voor veel geld (totaal Euro 1000,-) 3 paar mooie kussens gekocht.
Direct bleek de stof van 1 paar kussens te 'halen'. Andere kussens...
Direct bleek de stof van 1 paar kussens te 'halen'. Andere kussens uitgezocht, maar deze waren lang niet zo mooi/spannend als de eerste keus.
Nu, een jaar later, gaat de stof van een ander paar kussen raar doen. Ook hier 'halen'.
Kussens liggen op de bank, maar worden niet intensief gebruikt.
Luxury by Nature vindt dat zij de eerste keer het probleem voldoende hebben opgelost, dus doen nu niets meer.
Voor mij geen Luxury by Nature meer.

Reactie Luxury By Nature:

Sommige klanten blijven je bij omdat er "altijd wat mee is".
Sommige klanten blijven je bij omdat er "altijd wat mee is".
Zo heeft deze meneer 3 jaar (!) geleden sierkussentjes bij ons gekocht. Niet voor 1.000,- maar voor 800,-. Dat scheelt toch weer.
Al na een week hadden de kussens haaltjes, omdat zijn hondje er mee aan de haal ging.
We zijn zo coulant geweest om meneer andere kussens uit te laten zoeken, beter geschikt voor zijn huisdier en situatie. Die kussens waren wat goedkoper en dat verschil hebben we teruggestort.
Na twee jaar (!) kwam meneer weer terug. Dit keer omdat zijn bezoek zo lomp en met veel gewicht op een van de sierkussentjes was gaan zitten, dat de stof bij de rits was uitgescheurd.
In al die jaren dat we sierkussens verkopen hebben we dit nog nooit meegemaakt.
Ook nu weer de stof laten herstellen. (Niks voor gerekend)
En recent kwam meneer (na inmiddels 3 jaar de kussentjes in zijn bezit te hebben) wederom met een vlekje op zijn kussen.
Onze service gaat ver. En we willen soms best een oogje dichtknijpen. Maar het houdt een keer op.
Daarnaast begrijpen we niet zo goed dat meneer de kussentjes in de winkel koopt, keer op keer terug komt. Maar de webshop terloops ook beoordeelt. En allemaal onvoldoendes geeft.
Zou hij ook met een jeans van 3 jaar oud terug gaan naar de winkel omdat hij niet meer als nieuw aanvoelt en er niet meer als nieuw uit ziet?
Hoe dan ook, we wensen meneer nog veel plezier met zijn hondje en prachtige sierkussentjes.

Maleki

Mooie produkten.

Maleki

Slecht bedrijf

Mike

Buiten gewoon goede service en uitleg gehad over diverse dingen

alfridegroenewold

Goed geholpen! Service gericht en prima levering van mijn behang!

Mascha Driessen

Prima, snel en responsive