Anna61

Wat een ervaring en goede beslissing om hier ons behang uit te zoeken. Lucelle heeft ons geweldig geholpen en voelde direct aan wat onze wensen waren en hoe we een slaapkamer met balans en sfeer... Wat een ervaring en goede beslissing om hier ons behang uit te zoeken. Lucelle heeft ons geweldig geholpen en voelde direct aan wat onze wensen waren en hoe we een slaapkamer met balans en sfeer konden creëren. Dat is meer dan gelukt en we zijn haar zeer dankbaar omdat ze de tijd voor ons nam en goed naar onze wensen luisterden. De mooiste behang soorten liet ze zien, de één nog mooier dan de ander. In het hele proces heeft ze ons bijgestaan en altijd zeer vriendelijk en attent. Zo blij met het resultaat!! Dank je Lucelle!!!

Bahar

Goede service en een super snelle levering! Bestelde product was niet op voorraad, ik kreeg gelijk een mail met een andere passende oplossing. Heel erg fijn zal in de toekomst zeker vaker bestellen.

Nelly Braad - van Tuijl

Warm welkom, uitstekend advies !

Henk-Jan Kuiper

Jadran

Heel goed, klantvriendelijk bedrijf

Jonckheer

In de winkel in ‘s-Graveland wat gekocht oa een ingelijst kunstwerk. Bij afrekenen vroeg ik of ze het in kon pakken maar daar had ze geen papier voor. Dit terwijl er een enorme inpakpapier rol hing... In de winkel in ‘s-Graveland wat gekocht oa een ingelijst kunstwerk. Bij afrekenen vroeg ik of ze het in kon pakken maar daar had ze geen papier voor. Dit terwijl er een enorme inpakpapier rol hing ?!? Heel klant onvriendelijk en eigenlijk ook onbeschoft. Heel jammer in zo een luxe omgeving verwacht je toch een beetje service.

Reactie Luxury By Nature:

Hartelijk dank voor uw review. U hebt bij ons in de outlet met 70% afprijzing voor € 35 een lijst gekocht. Deze lijst hebben we bij het afrekenen voor u in beschermende noppenfolie verpakt bij de... Hartelijk dank voor uw review. U hebt bij ons in de outlet met 70% afprijzing voor € 35 een lijst gekocht. Deze lijst hebben we bij het afrekenen voor u in beschermende noppenfolie verpakt bij de kassa. Op uw vraag of het als cadeautje kon worden ingepakt hebben we u verwezen naar de inpaktafel, waar we u de mogelijkheid boden om het zelf in te pakken. Omdat wij uitverkoop items uit de outlet niet inpakken als cadeau.
De beschermfolie en mogelijkheid om het zelf in te pakken is de service die we u bieden bij outlet producten. Het door ons laten inpakken als cadeautje behoort bij outlet producten helaas niet tot die mogelijkheid. Daar is de prijs niet (meer) naar.
We vinden het jammer dat u dat als onvriendelijk en onbeschoft ervaart. En wensen u veel plezier met geven.

Villa Sophia Design

Super service

Maarten

Prettig telefonisch contact, goede informatie over voortang bestelling en snelle levering