Tako De Haan

Uitermate slechte ervaring !

Reactie Luxury By Nature:

Meneer heeft de door hem zelf uitgekozen en bestelde bank gekocht en geleverd gekregen.
Na ongeveer een jaar verandert meneer zelf zijn kamer. Maar verwacht van ons dat we de bank uit service terug nemen voor een ander model, beter passend bij de nieuwe look van de kamer.
Voor service kunt u zeker bij ons terecht. En we denken graag met onze klanten mee. Maar een bank terugnemen valt daar niet onder.
Toen gooide meneer De Haan het over een andere boeg. Er was opeens een klacht op de bank. Zowel Macazz als wij zijn daarop persoonlijk bij meneer thuis wezen kijken. Maar wij, Macazz, noch zijn vrouw konden een klacht of gebrek ontdekken. Met de bank is / was niks mis.
Inmiddels is het verhaal geworden dat hij een verkeerd model bank geleverd heeft gekregen.
En daar kom je dan na een jaar pas achter? Raar verhaal, toch?
Blijkbaar probeert meneer ons nu op deze manier een nieuwe bank af te troggelen. Dat zegt dus iets over de persoon Tako de Haan.
Hij heeft overigens echt alleen een bank gekocht. Verder helemaal niks. En ook voor een aanzienlijk lager bedrag dan hij hier beweert.

Score voor Luxury By Nature: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee