Femke Prophitius

Waardeloos bedrijf! Zeer slechte service! Never nooit meer. Bestel liever via internet bij een gerenommeerd bedrijf. Scheelt je nog centen ook! Denken absoluut niet mee in oplossingen. Klant is schuldige. Bah dat je zo behandeld wordt! Verschrikkelijk…Het is dat ik sterretjes moet invullen maar dit bedrijf verdiend geen enkele ster!

Reactie Luxury By Nature:

Deze mevrouw met plezier in de winkel geadviseerd en geholpen aan een mooi behang. Het krokodil behang van ELITIS, bekend bij veel mensen! Mevrouw wilde het graag zelf behangen. Maar de muur was niet behang klaar gemaakt en dus niet geschikt om te behangen. Met alle gevolgen. Meerdere keren mevrouw telefonisch te woord gestaan, geadviseerd en hulp geboden. Maar behangen blijkt toch echt een vak te zijn. En goede muren zijn misschien wel net zo belangrijk. Want het stukwerk kwam uiteindelijk van de muur. (Waarbij mevrouw eiste dat we minimaal een deel van de door haar zelf veroorzaakte schade zouden vergoeden.)
Als u behang bij ons koopt kunnen we u in contact brengen met ervaren, professionele behangers met wie we regelmatig samenwerken. Zij hebben dagelijks ervaring in het aanbrengen van mooi en exclusief behang. Controleren en behandelen uw muren goed voor, alvorens te behangen. Waardoor het eindresultaat net zo mooi wordt als u mag verwachten.

Score voor Luxury By Nature: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee