Geen goede ervaring. Ik had staaltjes behang besteld. Ik heb er vijf weken op moeten wachten. Uiteindelijk kreeg ik een dun envelopje met de staaltjes er in. De staaltjes zijn te karig om een goed... Geen goede ervaring. Ik had staaltjes behang besteld. Ik heb er vijf weken op moeten wachten. Uiteindelijk kreeg ik een dun envelopje met de staaltjes er in. De staaltjes zijn te karig om een goed beeld te krijgen. Ik heb 15 euro betaald voor, ik geloof, vijf staaltjes!

Jos

Ervaringen bij bezoek aan het bedrijf zijn goed echter met de webshop minder goed

Alles naar wens

Vriendelijk en de tijd nemend om ons te adviseren.

Ongelofelijk hoe klantonvriendelijk en arrogant de medewerkers van Luxury by Nature zijn. Allereerst bij binnenkomst in de winkel word je amper aangekeken en een 'goedendag' kan er ook niet vanaf.... Ongelofelijk hoe klantonvriendelijk en arrogant de medewerkers van Luxury by Nature zijn. Allereerst bij binnenkomst in de winkel word je amper aangekeken en een 'goedendag' kan er ook niet vanaf.

Daarnaast hebben we tot twee keer toe (!) een misdruk van behang ontvangen. De eerste keer liepen er allemaal witte strepen in het midden van elke baan. Onze behanger was niet zo opmerkzaam en had er al 4 banen opgeplakt. Hij dacht dat het eventueel wel minder zou opvallen als de lijm zou zijn opgedroogd, maar dat was niet het geval. Gelijk werd al alle schuld bij ons en de behanger neergelegd. Wij hadden moeten controleren van te voren. We hebben al vele malen behang elders besteld en dit nog nooit gehad. Laten ze zelf controleren of hun producten goed zijn! Dat mag je toch wel verwachten bij zulke dure prijzen!

Na veel soebatten kregen we vanwege de extra behangkosten die nu voor onze rekening kwamen (en waarvan ze ook geenzins iets aan wilden bijdragen) ter compensatie een extra rol behang bij de tweede levering. Daar zijn we toen maar mee akkoord gegaan.

Echter, de tweede keer kregen we twee rollen behang met verschillende kleurtinten! Noem het naïef, maar ik als consument ga ervan uit dat zij mij niet tot twee keer toe misdrukken leveren of twee rollen vanuit een ander verfbad! De behanger had inmiddels de eerste rol er al op zitten toen dit geconstateerd werd. Toen wilden ze de derde rol ook nog terug ter analyse (want daar liepen ook weer witte strepen op, dus weg was onze compensatie in de kosten). En we hadden inmiddels weer de behanger betaald. Alle schuld werd op ons en de behanger geschoven, terwijl de verantwoordelijkheid om goed behang te leveren ten eerste toch echt bij Luxury ligt. Nergens geen compensatie en hoge kosten voor ons. En wat het allerergste is: de minachtende, arrogante en laatdunkende reactie van de medewerkers, dat is met geen pen te beschrijven.

Reactie Luxury By Nature:

Wellicht is het goed om te weten dat deze mevrouw ons eerst een mail stuurde dat - als we haar eisen niet zouden inwilligen - ze een slechte review ging schrijven. Hierboven leest u het resultaat.... Wellicht is het goed om te weten dat deze mevrouw ons eerst een mail stuurde dat - als we haar eisen niet zouden inwilligen - ze een slechte review ging schrijven. Hierboven leest u het resultaat.
Wij hebben service hoog in het vaandel staan en doen onze uiterste best om een klant goed te helpen. Daarom hebben we afgelopen jaar meer dan 5.000 klanten zowel online als in de winkel kunnen en mogen servicen.
We wensen mevrouw veel plezier van het behang. Want het zit prachtig op de muur!

Marly

Snelle en zorgvuldige levering

H.M.Huisman

Schitterend podukten en zeer klantgericht

Het bestellen verliepen soepel. De levering duurde heel lang. Er was geen communicatie hierover.

Reactie Luxury By Nature:

Mevrouw is geïnformeerd dat het wat langer duurde, omdat de leverancier het item even niet op voorraad had. Een week later was alles keurig verstuurd en afgeleverd. We wensen mevrouw dan ook veel... Mevrouw is geïnformeerd dat het wat langer duurde, omdat de leverancier het item even niet op voorraad had. Een week later was alles keurig verstuurd en afgeleverd. We wensen mevrouw dan ook veel plezier met haar aankoop.