9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

New World Campus

Ik heb voor een event in de New World Campus 10 witte hippe poefjes besteld bij Lounge & Zo. Jeroen heeft mij super goed geholpen door last-minute mij nog 10 poefjes te leveren.

Zeer goed, persoonlijk en snel contact met Jeroen. Komt zijn afspraken na. Poefjes zagen er uit als nieuw. Levering ruim op tijd. En ophalen ook volgens afspraak.

JvA Project- en Eventmanagement

Een zeer professionele organisatie. Jeroen is een prettige gesprekspartner en denkt graag mee. Kwaliteit van de geleverde producten is zeer goed.

Communicatie en overleg vooraf. Kwaliteit van de producten.

Shireen

Fijne en snelle service!

Flexibel en denken mee!

Geen.

Pro...

Partner die zoekt naar een passende oplossing. Levert daarnaast kwaliteit

Kwaliteit materiaal
Wil om een oplossing te zoeken

4Value

Voor het belastingcongres voor onze stand voor het eerst samengewerkt met Lounge & Zo. Enorm tevreden hoe alles is gegaan. Het contact verliep geweldig goed...Jeroen belde vaak uit zichzelf en... Voor het belastingcongres voor onze stand voor het eerst samengewerkt met Lounge & Zo. Enorm tevreden hoe alles is gegaan. Het contact verliep geweldig goed...Jeroen belde vaak uit zichzelf en dacht mee vanuit zijn ervaring en dat was heel handig voor mij! De meubels die wij hebben gehuurd waren echt heel netjes..dat zie je toch wel eens anders. Alles werd met zorg uitgepakt en neergezet.

Communicatie actieve houding vanuit Lounge & Zo
Meedenken , ideeën en tips
Keurig en schoon meubilair ( ziet er als nieuw uit)
Levering op tijd
Netjes in opbouwen Communicatie actieve houding vanuit Lounge & Zo
Meedenken , ideeën en tips
Keurig en schoon meubilair ( ziet er als nieuw uit)
Levering op tijd
Netjes in opbouwen

Niet meer aan doen!

Jose @ Voizzup

Erg tevreden. Van bestelling, aflevering, set-up en afbouw.

Ik waardeer hoog jullie persoonlijk contact. Bellen, problemen oplossen en "peace-of-mind". En jullie hebben ook op tijd, zoals afgesproken, geleverd.

Geen dat ik kan nu over denken.

Gwendolyn - Naturalicious

Ontzettend goede ervaringen met Lounge & Zo: super snelle service, zeer vriendelijk geholpen worden en alles wordt in perfecte staat afgeleverd.

Vriendelijk personeel, snelle service, perfecte kwaliteit.

Marlies Hofhuis, Filmolux Benelux BV

Voor onze beursstand hebben wij een balie en statafel met stoelen gehuurd bij Lounge & Zo.
Binnen een dag hadden wij de offerte binnen en zijn zeer vriendelijk geholpen. Alles is keurig en op tijd aangeleverd en opgehaald. Het meubilair ziet er erg netjes en professioneel uit. Kortom wij zijn erg tevreden met de service van Lounge & Zo.

Unieke mooie meubels, snelle levering & service.

geen.

TooHotToHandle Music & Events

TooHotToHandle Music & Events heeft in januari 2017 een Event georganiseerd voor Danone. Een geslaagd feest mede door de geweldige aankleding van Lounge & Zo.

Lounge & Zo is een zeer flexibel en meedenkend bedrijf wat in het top segment hoort. Qua flexibiliteit, het meedenken, alles werk ruim op tijd geleverd, het lounge meubilair werd, nadat het... Lounge & Zo is een zeer flexibel en meedenkend bedrijf wat in het top segment hoort. Qua flexibiliteit, het meedenken, alles werk ruim op tijd geleverd, het lounge meubilair werd, nadat het neergezet werd nogmaals tot in de puntjes schoongemaakt.

M. Deurloo / Roompot Projects

Mooi product en goede service, geleverd op een redelijk korte termijn!

Uitstraling gehuurd materiaal, prima samenwerking