9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Emax Nederland - Erik van Doorn

Correcte organisatie die nakomt wat er wordt beloofd. Een aanrader voor iedereen die iets wil organiseren!

Communicatie
Tarief
Mooie spullen

Seacontractord

Een contactpersoon, komt afspraken na, duidelijke website wat het bestellen van de benodigde producten makkelijk maakt en denken mee over wat de beste opties zijn voor in de stand.

Meedenkend, komen afspraken na, meubilair ziet er prima uit, zijn bereid mee te helpen met opbouw ook buitenom het meubilair dat geleverd wordt.

n/a

MdV Service

Voor het eerst dit jaar hebben we als ProNano Rotterdam deelgenomen aan het evenement 100% Tunning te Rotterdam. Een mooie gelegenheid om onze naamsbekend te vergroten. Om onze stand mooi aan te... Voor het eerst dit jaar hebben we als ProNano Rotterdam deelgenomen aan het evenement 100% Tunning te Rotterdam. Een mooie gelegenheid om onze naamsbekend te vergroten. Om onze stand mooi aan te kleden hadden we gekozen voor de beurs balie van Lounge & Zo met led-verlichting, samen met 4 krukken.

Vanaf de eerste aanvraag tot het ophalen en evalueren van hun dienstverlening is de werkwijze van Lounge & Zo te omschrijven als professioneel, persoonlijk en zorgvuldig.

De beursbalie is een prachtige blikvanger voor ons geweest.

Persoonlijk contact, nette chauffeurs die service leveren op locatie door mee te denken en afspraak = afspraak. Als ik kernwoorden mag geven dan zijn dit; betrouwbaar, professioneel, persoonlijk en... Persoonlijk contact, nette chauffeurs die service leveren op locatie door mee te denken en afspraak = afspraak. Als ik kernwoorden mag geven dan zijn dit; betrouwbaar, professioneel, persoonlijk en zorgvuldig.

Volle Maan

Prettige, vriendelijke en soepele samenwerking, geen gedoe.

Flexibiliteit

Geen een keuze 'niet van toepassing' bij deze enquete. Bij 'verloop op- en afbouw' had ik die keuze graag gehad. Nu ben ik verplicht iets in te vullen daar waar het dus niet van toepassing is. Om de... Geen een keuze 'niet van toepassing' bij deze enquete. Bij 'verloop op- en afbouw' had ik die keuze graag gehad. Nu ben ik verplicht iets in te vullen daar waar het dus niet van toepassing is. Om de score niet omlaag te halen krijg je vijf sterren.

A27expo

Voor een opdrachtgever waren wij op zoek naar een loungeset. Als snel kwamen we bij Lounge & Zo uit.
Na wat opstart perikelen is de verdere samenwerking prettig gelopen.

mooie materialen

Instrueer de mannen of vrouwen dat als er ergens iets mis gaat de te blijven communiceren.

Lightspeed - Wiepke van der Wal

Vanaf het eerste moment dat ik contact had met Jeroen van Lounge & Zo was er en click en anticipeerde Jeroen op een hele prettige manier op de aanvraag die ik voor hem had. Met creativiteit en... Vanaf het eerste moment dat ik contact had met Jeroen van Lounge & Zo was er en click en anticipeerde Jeroen op een hele prettige manier op de aanvraag die ik voor hem had. Met creativiteit en geheel volgens afspraak. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik super tevreden ben over onze samenwerking en zodra we weer een project in Nederland hebben, dat ik dit ZEKER aan Lounge & Zo zal uitbesteden.

- Afspraken worden nagekomen
- Creatieve invulling van aanvraag en meedenken bij de invulling van de stand
- Zeer gewaardeerde hulp onsite bij opbouw en afbreken stand
- Mooie...
- Afspraken worden nagekomen
- Creatieve invulling van aanvraag en meedenken bij de invulling van de stand
- Zeer gewaardeerde hulp onsite bij opbouw en afbreken stand
- Mooie materialen en goede uitleg onsite
- Prima verzorging van onze branding

Geen - het was een plezier om zaken te doen met Lounge & Zo

Bobby van der Boor - Electro Cirkel BV

Goede communicatie en super service!

Flexibel en behulpzaam!

JuDid Live Communicatie & Events

Zeer prettige samenwerking, zowel in het voortraject als tijdens de uitvoering

Meedenken in praktische zaken, adviseren over wat het beste bij elkaar past, goede productkennis. 1 artikel kwam te kort en is bijgekocht. Eerlijk advies over het bloemwerk (bloemist op vakantie).... Meedenken in praktische zaken, adviseren over wat het beste bij elkaar past, goede productkennis. 1 artikel kwam te kort en is bijgekocht. Eerlijk advies over het bloemwerk (bloemist op vakantie).
En wat ik heel fijn vindt is dat ik tot last minute nog flexibel kon zijn in de aantallen van de offerte.

Michelle Tempelaar, Warner Bros

Goed bereikbaar per telefoon en goede, snelle service.

Persoonlijk contact en behulpzaam personeel.

Nee, ik ben helemaal tevreden!

ProPlus

Zeer klantvriendelijk, flexibel in op- en afhaaltijden, aardig personeel en ze zijn goed in het onderhouden van persoonlijk contact.

Kwaliteit van de meubelen, persoonlijk contact.

Bij de eerste offerteaanvraag (als nieuwe klant) kreeg ik vier geautomatiseerde bevestigingsmails, waarvan de meeste voor mij een beetje onduidelijk waren. Ik denk dat een aantal mails wel kunnen... Bij de eerste offerteaanvraag (als nieuwe klant) kreeg ik vier geautomatiseerde bevestigingsmails, waarvan de meeste voor mij een beetje onduidelijk waren. Ik denk dat een aantal mails wel kunnen worden samengevoegd en duidelijk omschreven kan worden voor een heldere bevestigingsmail.