9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

DoenDenken/Mrs.Scrooge

Ik heb nu 2 jaar met Lounge & Zo gewerkt. Lounge & Zo regelt de Nespresso apparaten, koffie en toebehoren. Hoewel dit slechts een beperkt onderdeel van is van het brede service pakket van Lounge &... Ik heb nu 2 jaar met Lounge & Zo gewerkt. Lounge & Zo regelt de Nespresso apparaten, koffie en toebehoren. Hoewel dit slechts een beperkt onderdeel van is van het brede service pakket van Lounge & Zo ervaar ik een goede, snelle service, meedenken en klantvriendelijkheid. Ik ben blij met de support!

Tijdige levering, nakomen van de afspraken, meedenken en de vriendelijkheid.

Visma Software

Hele goede ervaring met Lounge en Zo. Wij hadden op korte termijn een aantal meubels nodig om onze stand op de beurs mee aan te kleden. Geen enkel probleem alles was snel een eenvoudig geregeld.... Hele goede ervaring met Lounge en Zo. Wij hadden op korte termijn een aantal meubels nodig om onze stand op de beurs mee aan te kleden. Geen enkel probleem alles was snel een eenvoudig geregeld. Hele goede service.

Snelheid van handelen. Puntueel. Goede en nette service.

Nee geen enkel verbeterpunt. Alles is prima.

Roelof Jorritsma

Perfect geregeld, snelle reakties, levering was conform afspraak en nalevering werd ook snel geregeld

korte lijnen, snelle reakties en meedenken

kan ze zo even niet bedenken

judith, the floral designers

Helemaal goed!

flexibiliteit en prettige zamenwerking

BINK Evenementen

TOP!

Netjes voor elkaar, snelle service

Smaragd Bv

Meubels zijn echt spik en span lijken nieuw!!

Dirk Kuyt Foundation ( Dieuwertje)

Met de Dirk Kuyt Foundation voor de Nationale Sport Vakbeurs hadden wij voor onze stand wat meubelen nodig om de stand aan te kleden. Als stichting zitten wij strak in ons budget omdat aankleding... Met de Dirk Kuyt Foundation voor de Nationale Sport Vakbeurs hadden wij voor onze stand wat meubelen nodig om de stand aan te kleden. Als stichting zitten wij strak in ons budget omdat aankleding van een beursstand kosten zijn die wij niet aan onze doelstelling besteden. Jeroen van Lounge & Zo heeft ons hierbij ontzettend geholpen door met ons mee te denken. Wij zijn erg tevreden met jullie diensten, zullen jullie zeker nog een keer inhuren en aanraden bij andere.

ontzettend vriendelijke, denken mee met de klant en goede kwaliteit meubilair

Geen verbeterpunten

Leon

Prettig om mee te werken

Korte lijntjes en adequate aanpak

Ellis, Deventer profielen

Koffie machine gehuurd voor beurs

heldere communicatie en goed advies

ik ben tevreden over eerste samenwerking met Jeroen

You-Get B.V.

Fijne en snelle communicatie met Jeroen.

- Jeroen is erg duidelijk en dat is fijn.
- Jeroen adviseert waar nodig en geeft daarbij zijn mening.
- de spullen zagen er heel goed uit voor huurmeubels.

Geen verbetertips.