9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Ernstige Zaken BV

Huur meubels die er top uit zien met hele fijne gasten die kwamen brengen en opbouwen.

Nette spullen en snelle service zonder gedoe

Nimeto Utrecht

Behulpzaam, Zakelijk, Duidelijk

Meedenken

Op dit moment geen

Mood Media

De service van Lounge & Zo is fantastisch. Jeroen denkt mee en schakelt snel.

Plant Collect

Klasse!

Er word snel gerageerd via de mail, aanleveren en ophalen exact op het afgesproken tijdstip.
kwaliteit van het meubelstuk strak, en niet onbelangrijk netjes in de verf :)

Hutspot

Wij hebben een maand lang sokkels gehuurd voor in onze winkels. Deze werden keurig op tijd bezorgd en opgehaald. Jeroen dacht heel goed mee met onze mogelijkheden, erg prettig!

Denken mee en flexibiliteit!

Advisie

Het is erg prettig samenwerken met Lounge & Zo! Wij hebben nu twee keer samengewerkt met Lounge & Zo en zijn zeer tevreden. Daarnaast; mooie meubels en je kan snel schakelen met het team.

Mooie meubels, veel keuze, snel schakelen & meedenken met het concept beursstand.

Geen verbeterpunten, ik ben zeer tevreden en ik kan Lounge & Zo zeker aanbevelen!

Blue Circle

Middels een korte zoektocht op het internet zijn we bij Lounge & Zo terecht gekomen. Wij waren namelijk voor opname van een tv programma op zoek naar de mooie strakke witte meubelen die zouden... Middels een korte zoektocht op het internet zijn we bij Lounge & Zo terecht gekomen. Wij waren namelijk voor opname van een tv programma op zoek naar de mooie strakke witte meubelen die zouden passen in ons decor. Heel blij waren we toen we zagen dat Lounge & Zo deze meubelen verhuurden. We hebben contact opgenomen met Jeroen en hij heeft ons goed geholpen met een selectie meubelen. Ons contact is uitstekend en er is ruimte voor aanpassingen en flexibiliteit. 2 kernwoorden die wij tv makers hoog in het vaandel hebben staan.

Ruimte voor flexibiliteit, inlevingsvermogen, meedenken met de klant en tot in de puntjes goed verzorgde meubelen.

Voor een beurs heb ik last minute (en echt last minute!) dat ik bij mezelf dacht waarom doe ik de moeite het gaat toch niet lukken. Maar gezien een sterke eigenschap van me eigenwijs is heb ik toch... Voor een beurs heb ik last minute (en echt last minute!) dat ik bij mezelf dacht waarom doe ik de moeite het gaat toch niet lukken. Maar gezien een sterke eigenschap van me eigenwijs is heb ik toch geprobeerd en ongelofelijk maar het was gewoon gelukt om een avond van te voren (vrijdag avond rond 21 uur, voor zaterdag ochtend om 8 uur) een Flatscreen te regelen.

Klant vriendelijk, reageert gelijk, staat voor je klaar en doet wat hij zegt. Letterlijk "klant is koning". Service is TOP!

Ik kan geen verbeterpunt bedenken echt niet!

ProActive Software

We hebben de samenwerking als heel prettig ervaren. Er werd heel goed mee gedacht met onze wensen! De loungebanken zien er erg goed uit. Aan onze verwachting is meer dan voldaan.

Sterke punten zijn de communicatie en de service.

Ga zo door!

Vijverberg Juristen, Viola Janssen

De algemene ervaring is zeer goed. Er wordt goed meegedacht en een mooie 3D tekening geleverd. Alles is duidelijk en helder.

Het meedenken met de klant. Alles kan, niks is een probleem.

Alles is perfect en tot in de puntjes geregeld. Ik heb geen idee wat je nog zou moeten verbeteren.