9.8/10

Inge

Hele goede service!

Communicatie verloopt zeer goed

Telstar 1963

Zeer goed contact, flexibel en meedenkend

Nette goed verzorgde spullen

momentsupreme

Erg bijzondere communicatie en meedenken in totaal concept, zowel in design/ stijl alsmede door te kijken binnen totaal budget.

- kwaliteit meubilair
- communicatie
- betrokkenheid alles goed te positioneren

beter spaans leren ;-) por que? por que no..

Herman Poort van Quito Reclame

Als Quito Reclame verzorgen we de marketing communicatie voor onze klanten. O.a. ook wereldwijd beursstands voor onze klanten. Het enige wat telt voor ons is betrouwbare, kwalitatieve leveranciers... Als Quito Reclame verzorgen we de marketing communicatie voor onze klanten. O.a. ook wereldwijd beursstands voor onze klanten. Het enige wat telt voor ons is betrouwbare, kwalitatieve leveranciers vinden om mee te werken, en als we die niet in bijv. Zuid Frankrijk vinden, werken we met top mensen uit Nederland, zoals in dit geval Lounge & Zo.

Kwalitatieve materialen, kennis van zaken en vooroplopend qua trends. Naast het leveren van de juiste materialen, krijg je ook goed advies bij je keuzes.

Nee

Willems projectmanagement

Correcte voorbereiding, offerte traject, levering, onderhoud en ophalen van de gehuurde producten!

goede contact - zeer correcte en actieve houding met de contactpersonen.
schone producten en goed onderhouden.

open een filiaal in het zuiden des lands;-)

VITO NV

Mijn algemene ervaring met Lounge & Zo was heel goed;
We hebben een ronde onthaaldesk met bestikkering gehuurd.

Vriendelijk, flexibel en telefonisch goed bereikbaar.
Bedrijf zoekt mee naar oplossingen om klant tevreden te stellen.

Klein puntje, RVS plaat op de toog was niet proper, maar werd direct schoongemaakt toen we hier een opmerking over maakten. We kregen de plaat echter niet helemaal schoon. Hiervoor heb je... Klein puntje, RVS plaat op de toog was niet proper, maar werd direct schoongemaakt toen we hier een opmerking over maakten. We kregen de plaat echter niet helemaal schoon. Hiervoor heb je waarschijnlijk een speciaal product nodig.
& pijtig dat ze geen vestiging in België hebben ;-)

rdgKompagne

Ik stond versteld van de service van Jeroen/Lounge&Zo. Wij hadden voor een beurs op vrij korte termijn een Nespresso apparaat nodig. Dat was geen enkel probleem. De machine werd zelfs nog ruim van... Ik stond versteld van de service van Jeroen/Lounge&Zo. Wij hadden voor een beurs op vrij korte termijn een Nespresso apparaat nodig. Dat was geen enkel probleem. De machine werd zelfs nog ruim van tevoren afgeleverd. Voor ons was het nieuw om op een beurs koffie aan te bieden, dus lastig inschatten wat we daarbij nodig zouden hebben. Maar Jeroen was erg behulpzaam, gaf veel tips en dacht erg fijn met ons mee. Bij installatie kregen we nog in alle rust een telefonische instructie, waardoor tijdens de beurs alles op rolletjes liep. Het zag er allemaal keurig verzorgd uit en zowel collega's als bezoekers waren erg te spreken over de lekkere koffie ;) We komen een volgende keer zeker weer terug!

Nelf Lakfabrieken B.V.

Onze ervaring met Lounge & zo is erg goed. We hadden regelmatig contact over de meubels en aanpassingen waren geen probleem. De meubels zagen er heel erg goed uit! Jeroen heeft ons erg uit de brand... Onze ervaring met Lounge & zo is erg goed. We hadden regelmatig contact over de meubels en aanpassingen waren geen probleem. De meubels zagen er heel erg goed uit! Jeroen heeft ons erg uit de brand geholpen door een aantal extra pallets en dozen mee te nemen.

De communicatie, de meubels, de extra service.

Compacon

Prima ervaring! Schakelt snel.

- snelheid!
- Top service