9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Marita (CIONET)

Lounge & Zo is een professionele organisatie die erg klantgericht werken en flexibel zijn wanneer nodig. Het meubilair wat wij voor de sponsorstands & catering voor een groot tweedaags Executive... Lounge & Zo is een professionele organisatie die erg klantgericht werken en flexibel zijn wanneer nodig. Het meubilair wat wij voor de sponsorstands & catering voor een groot tweedaags Executive congres in Muziekgebouw aan 't IJ in Amsterdam hebben ingehuurd was (tegen een goed tarief) stijlvol, goed onderhouden en keurig op tijd gebracht en geplaatst. Complimenten over gekregen van deelnemers. Kortom: tevreden!

Goed tarief, heldere afspraken, Jeroen van Lounge & Zo denkt pro-actief met de klant mee, nette (en tijdige) levering en plaatsing op locatie.

Geen: alles was prima in orde

MooiMerk

Goede ervaring met Lounge&Zo. Erg behulpzaam en klantgericht in zowel het adviseren als het realiseren van het project. Groot voordeel was ook dat op het allerlaatste moment een bestelling nog... Goede ervaring met Lounge&Zo. Erg behulpzaam en klantgericht in zowel het adviseren als het realiseren van het project. Groot voordeel was ook dat op het allerlaatste moment een bestelling nog gewijzigd kon worden. Levering was eveneens goed en flexibel geregeld.

- Behulpzaam
- Klantgericht
- Flexibel

Een soort track&trace systeem in de website zodat je een overzicht hebt in levering kan voor beide denk ik handig zijn.

Alfabet Reclame Roelof Schutte

Goede service en goede communicatie

Goede service en goede communicatie

Sogeti

Lounge&Zo denk met je mee en levert altijd het beste resultaat!

Meedenken
Pro actief handelen
Veel kennis van

nee nvt

Johma Salades BV

Prima communicatie, komen gemaakte afspraken na.

Mooie website en nakomen van afspraken

Check vooraf of instellingen van Nespresso apparaat juist zijn voor het evenement

Tim Klaassen

Lounge en zo heeft het meubilair verzorgd voor onze bruiloft. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Jeroen is zeer behulpzaam aan de telefoon en denkt ook goed mee over de ideale indeling van de... Lounge en zo heeft het meubilair verzorgd voor onze bruiloft. Wij hebben dit als zeer prettig ervaren. Jeroen is zeer behulpzaam aan de telefoon en denkt ook goed mee over de ideale indeling van de feestzaal. Daarnaast vonden wij het meubilair zeer mooi, wij hadden loungebanken met LED tafeltjes en een DJ booth gehuurd. Allen waren van hoge kwaliteit en veel gasten gaven hier zelf complimenten over!

Kwaliteit van het meubilair.
Communicatie, Jeroen is goed te bereiken zowel per mail als per telefoon.

LSV Minerva

Vondom fiesta en Vondom curve gehuurd voor een groot, wit gala op LSV Minerva. Samenwerking was prettig, bar werd vrij snel op- en afgebouwd. De bar (op verschillende kleuren te zetten) maakte het... Vondom fiesta en Vondom curve gehuurd voor een groot, wit gala op LSV Minerva. Samenwerking was prettig, bar werd vrij snel op- en afgebouwd. De bar (op verschillende kleuren te zetten) maakte het decor helemaal af!

flexibele samenwerking, denkt mee, mooie opvallende bar

Corrino

Voor de opnamen van de 3FM Awards in Tivoli een grote hoeveelheid meubilair gehuurd.
Heldere communicatie, duidelijke offerte, goed bereikbaar.

- Mooie en schone spullen, zonder vlekken, scheuren.
- Levering altijd bespreekbaar, (in ons geval zondag leveren)

Bianca van Dongen / Tchai International

Onze directeur ging met pensioen én hij had een boek geschreven. Dus organiseerden wij voor hem een afscheidsreceptie, inclusief boekpresentatie voor onze klanten en relaties. Via Lounge & Zo... Onze directeur ging met pensioen én hij had een boek geschreven. Dus organiseerden wij voor hem een afscheidsreceptie, inclusief boekpresentatie voor onze klanten en relaties. Via Lounge & Zo regelden wij de statafels en krukken.
Jeroen was duidelijk qua uitleg, kwam zijn afspraken na en leverde top materiaal. Het eindresultaat was ontzettend mooi.

Jeroen is zeertrots en zuinig op zijn spullen. Dat merk je aan hoe hij praat over zijn producten, de ideeën die hij heeft en zelfs tot aan de manier waarop hij de spullen verpakt en vervoert. Heel... Jeroen is zeertrots en zuinig op zijn spullen. Dat merk je aan hoe hij praat over zijn producten, de ideeën die hij heeft en zelfs tot aan de manier waarop hij de spullen verpakt en vervoert. Heel fijn!

Poorthuis Packaging BV

Goed en verzord