9.8/10
Kwaliteit meubilair
Verloop op- en afbouw

Houthoff

Lounge & Zo is een zeer professioneel bedrijf waar de klant voorop staat! De spullen worden tijdig, netjes en in hele goede staat aangeleverd!

De sterke punten van Jeroen vind ik vooral dat hij betrokken is en met je meedenkt tijdens de organisatie van een event.

Kan er geen bedenken.

L&R

Snelle service, meedenken, redelijk van prijs

Pauline Bekkers

Lounge en zo heeft voor mij altijd toegevoegde waarde in de spullen die ze aanbieden.
Verder nemen ze zorg uit handen door een partij in te schakelen als je bijv producten wil inhuren die zij niet hebben. Voordeel dat je dan alles vanuit 1 partij ontvangt.
Jeroen is snel in zijn communicatie en handelen. En alles met een lach. Een 10!

Snelle communicatie.
Kan een all-in pakket bieden in samenwerking met andere leveranciers.
Bouwt ook op of af in een weekend.
Vriendelijk.
Denkt mee.

Mats van Uden Dentco.nl

Wij stonden met Dentco.nl 3 dagen in de Rai. De keurige meubelen van "Lounge en zo" hebben meegeholpen aan een uitstekende uitstraling. Jeroen, de eigenaar van Lounge en zo, heeft alles tot in de... Wij stonden met Dentco.nl 3 dagen in de Rai. De keurige meubelen van "Lounge en zo" hebben meegeholpen aan een uitstekende uitstraling. Jeroen, de eigenaar van Lounge en zo, heeft alles tot in de puntjes verzorgd. Van het uitkiezen van het meubilair tot het afbouwen van de stand. Door zijn vriendelijke uitstraling en verstand van zaken was het erg prettig zaken doen.

Vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, hardwerkend, betrouwbaar.

Fixers-Group

Ontzettend fijne communicatie!
Duidelijk, netjes en gewoon ontzettend prettig om mee samen te werken.

Snelle reactie tijd, mooie prodcuten (geen krasjes etc.)

Alma Valentijn - Nijsen/Granico

Voor de beursstand van het mengvoerbedrijf Nijsen/Granico was ik op zoek naar standmeubilair dat anders was dan standaard meubilair. Uiteindelijk kwam ik bij Lounge & Zo terecht. Met veel gevoel... Voor de beursstand van het mengvoerbedrijf Nijsen/Granico was ik op zoek naar standmeubilair dat anders was dan standaard meubilair. Uiteindelijk kwam ik bij Lounge & Zo terecht. Met veel gevoel voor styling wist Jeroen de spijker op zijn kop te slaan. Tijdens de LIV in Venray op 6-7-8 maart stonden we er ontzettend mooi bij met de verlichte sokkels met draaiplateau waarin we de levensmiddelen die we verwerken etaleerden, twee mooie LED-salontafels, een verlichte balie en mooi afgewerkte statafeltjes om een aantal elementen te noemen. Jeroen, hartstikke bedankt voor jouw bijdrage!

Fijn contact.
Ontzettend mooi afgewerkte meubels met een luxueuze uitstraling.
Uitstekende service: Jeroen heeft vooraf, geheel vrijblijvend een ontwerp gemaakt van de standinrichting.

Retomed Beauty BV - Analda Winkel

Als groothandel in cosmetica artikelen waren wij aanwezig op de Huishoudbeurs 2018. Hiervoor zochten wij een geschikte balie en sokkels. Wij zijn via internet terecht gekomen bij Lounge & Zo. Een... Als groothandel in cosmetica artikelen waren wij aanwezig op de Huishoudbeurs 2018. Hiervoor zochten wij een geschikte balie en sokkels. Wij zijn via internet terecht gekomen bij Lounge & Zo. Een uitstekende service en kwaliteit die wij geleverd hebben gekregen. Alvorens we een bestelling plaatsen, zijn wij door Jeroen zeer vakkundig en vriendelijk geadviseerd. Hij helpt waar hij kan! De levering is ook vlekkeloos verlopen! Al met al zullen wij zeker vaker gebruik gaan maken van de diensten van Lounge & Zo

- vakkundig advies, vriendelijk, top kwaliteit producten, snelle levering

Nvt

Mosselhandel Bart BVBA

Wij hebben moree statafels gehuurd voor op een horecabeurs en hebben veel positieve commentaar gekregen hierop.
zelf vonden wij deze tafels een sterke aanwinst voor onze stand, een echte...
zelf vonden wij deze tafels een sterke aanwinst voor onze stand, een echte eyecatcher.

de tafels zijn zeer opvallend op zich, ook een leuk aspect is dat je de kleuren in zeer veel verschillende tinten kan proberen om het best passende kleur te gebruiken. Ook een gemak is het kunnen... de tafels zijn zeer opvallend op zich, ook een leuk aspect is dat je de kleuren in zeer veel verschillende tinten kan proberen om het best passende kleur te gebruiken. Ook een gemak is het kunnen opladen van de tafels.

het had fijn geweest indien de tafels volledig waren opgeladen bij levering. van de tafels zijn de eerste dag uitgevallen na een 3-tal uur. (is wellicht een klein detail, over het algemeen zeer... het had fijn geweest indien de tafels volledig waren opgeladen bij levering. van de tafels zijn de eerste dag uitgevallen na een 3-tal uur. (is wellicht een klein detail, over het algemeen zeer tevreden).

Van Tol Food Concepts

Vanuit Van Tol Food Concepts waren wij op zoek naar een mooie SMEG koelkast om onze stand op de kerstpakketten-beurs mee aan te kleden. Via Google zijn wij terecht gekomen bij Lounge & Zo. De... Vanuit Van Tol Food Concepts waren wij op zoek naar een mooie SMEG koelkast om onze stand op de kerstpakketten-beurs mee aan te kleden. Via Google zijn wij terecht gekomen bij Lounge & Zo. De service was zeer goed! Jeroen is altijd bereikbaar voor vragen, koelkast stond goed klaar om vervoerd te worden en de nazorg was perfect. Goede en snelle service!

Goede en snelle service, goed bereikbaar en meedenkend.

Geen.

Euroccor

Als bedrijf gevestigd in het buitenland, konden wij rekenen op de uitstekende klantendienst van Lounge&zo om 'last minute' het nodige te regelen voor onze stand op een beurs in Nederland.

Het was een plezier om als klant een snelle en correcte service te mogen ervaren.

Extreem goede bereikbaarheid
Correcte en snelle opvolging
Kwalitatief & excellente service

Keep up the excellent service!