9.8/10

La Senzo

Correct efficient en vriendelijk

mo0ie betaalbare spullen

J. Kisch & Zonen

Zowel de service als producten zijn van uitstekende kwaliteit!

Service is geweldig, afspraken worden goed nagekomen.

niet.

Christel Stijlbedrijf.

Super, correcte open communicatie, er werd gedaan wat werd beloofd.

geleverde meubelen in perfecte staat, we hadden voor alles wit gekozen en het was ook echt wit, heel belangrijk omdat
de hele zaal met led werd verlicht.

Syncasso

Voor onze stand op de Credit Expo hebben we bij Lounge & Zo twee led statafels besteld. Deze werden keurig op tijd geleverd. Tafels waren netjes verpakt en zagen er als nieuw uit!

Goede levering en nakomen afspraken

Keyprocessor

Professionele partij, afspraken worden nagekomen, er wordt snel gehandeld!

Professionele partij, afspraken worden nagekomen, er wordt snel gehandeld!

Nee

Standcraft

Vriendelijk, vlot en uitstekend geregeld

Idem

Ga zo door!

Reader Offers BV | Wereldcruisen.nl

We namen deel aan het Cruise Event en hadden aankleding in onze stand die past bij het product dat we verkopen. Wat een goede uitstraling. Ook zijn we heel prettig begeleid in de opmaat van de... We namen deel aan het Cruise Event en hadden aankleding in onze stand die past bij het product dat we verkopen. Wat een goede uitstraling. Ook zijn we heel prettig begeleid in de opmaat van de beurs, met tips.

De communicatie, per telefoon en email is uitstekend. De aftersales ook. Heel fijn dat er kosteloos een tekening van stand nav een foto van onze vorige stand werd gemaakt. Kan je prima zien hoe het... De communicatie, per telefoon en email is uitstekend. De aftersales ook. Heel fijn dat er kosteloos een tekening van stand nav een foto van onze vorige stand werd gemaakt. Kan je prima zien hoe het er met gekozen meubilair uitziet.

Werkelijk, alles liep gesmeerd, zeer goede communicatie.

Polydist Benelux

Voor onze beursdagen was ik op zoek naar een te huren professioneel Nespresso apparaat. Via internet kwam ik o.a. bij Lounge & Zo terecht. Ik zeg: "DOEN"!

Duidelijke informatie, bereid mee te denken én vriendelijk.

Jammer van de afrekenmethode die door jullie wordt gehanteerd voor de niet gebruikte, nog ingepakte capsules!

Bofesto media

Duidelijk advies en meedenkers. Nemen de tijd voor je.

Verzorgde spullen

Afstemmen van tijd voor het afbreken liep niet helemaal soepel. Hierdoor was het overdragen van de spullen wat lastig.

TDC

Prima, snelle reactie en flexibel.

Snelheid, openheid organisatie