Alles is op een prettige manier verlopen.
Alleen om een bouwkundige meeloopkeuring te regelen koste me de nodige moeite.

Wij zijn ontzettend fijn geholpen door Libero Aankoop! Bij de koop van ons eerste huis hadden wij veel vragen, deze zijn allemaal geduldig beantwoordt. Libero reageert heel snel en mede daardoor... Wij zijn ontzettend fijn geholpen door Libero Aankoop! Bij de koop van ons eerste huis hadden wij veel vragen, deze zijn allemaal geduldig beantwoordt. Libero reageert heel snel en mede daardoor hebben wij een fantastisch huis gevonden!

Reactie liberoaankoop.nl:

Wij zijn erg blij om te lezen dat je onze service als fijn hebt ervaren en dat al je vragen zijn beantwoord. We wensen je heel veel plezier in je nieuwe woning!

Prima begeleiding; veel achtergrond informatie gekregen gedurende het gehele proces.

Ik vond de informatie nadat de prijsovereenkomst er was, wel heel erg veel en deels dubbel. Daardoor was die stap niet zo heel overzichtelijk.

De taxateur was al bij de woning langs geweest voordat we daar vanaf wisten. Daarnaast was het regelen van een bouwkundige keuring erg lastig rond de feestdagen eind 2017. Hier moest ik zelf een paar keer achteraan bellen.

Mario Appel

Werken professioneel en alle mogelijke vragen kun je stellen via mail waarop je snel antwoord krijgt.
Libero bedankt!

Simon Bruins Slot

De Libero-aankoopmakelaar helpt echt bij het aankopen van je woning. Hij helpt je om de prijs op scherp te krijgen. Makelaars onderling laten makkelijker aan elkaar doorschemeren waar ze op uit... De Libero-aankoopmakelaar helpt echt bij het aankopen van je woning. Hij helpt je om de prijs op scherp te krijgen. Makelaars onderling laten makkelijker aan elkaar doorschemeren waar ze op uit willen komen.

Het proces kan echter (zeker in deze tijd) wel erg snel gaan.

Reactie liberoaankoop.nl:

We zijn blij om te horen dat je het zo hebt ervaren. Dit is precies waar wij ook naar streven. Wij wensen je veel plezier in je nieuwe woning!

Onder de vraagprijs uitgekomen!
Veel hulp gekregen bij de aankoop van ons huis. Tevens werden al onze vragen snel en helder beantwoord.

Erg gemakkelijk en zeer responsief en actief!

Stephanie Broersma

Een jaar geleden heeft Libero ( toen nog de onderhandelmakelaar) ons geholpen met de aankoop van ons huis. Wij zijn toen goed en snel geholpen met duidelijke communicatie. Ook na de aankoop kan je... Een jaar geleden heeft Libero ( toen nog de onderhandelmakelaar) ons geholpen met de aankoop van ons huis. Wij zijn toen goed en snel geholpen met duidelijke communicatie. Ook na de aankoop kan je nog aankloppen als er nog vragen zijn.

Nu een jaar later kregen wij een superleuk en handgeschreven kaartje met de felicitaties omdat wij inmiddels één jaar ons huis hebben.

Libero nogmaals bedankt voor jullie hulp en inzet!!!

Reactie liberoaankoop.nl:

Stephanie wat leuk dat we na een jaar nog zo'n enthousiaste review van je krijgen en dat je ons kaartje zo leuk vond! Heel veel woonplezier gewenst!

C.L. Hagebeek

Zeer goed. Heel helder. Altijd bereikbaar. Altijd veel extra informatie ontvangen in begrijpelijke taal, met veel goede aanbevelingen. Heel erg dank!

Super. Alles ging razendsnel, ook al was het midden in de kerstvakantie. Ondanks de huidige overspannen woningmarkt in de Randstad, toch nog 19.000 euro van de vraagprijs af weten te krijgen. Zelf... Super. Alles ging razendsnel, ook al was het midden in de kerstvakantie. Ondanks de huidige overspannen woningmarkt in de Randstad, toch nog 19.000 euro van de vraagprijs af weten te krijgen. Zelf helemaal niet hoeven onderhandelen, alleen beslissen of je het eens bent met het eindbod.Zalig!
Communicatie per email bleek ook super te werken. Fijn om alles vanuit huis te kunnen regelen en niet nog eens apart bij de aankoopmakelaar langs te hoeven. Hele heldere teksten en stappenplannen. Taxatie en bouwkeuring werden ook razendsnel (en goedkoop) geregeld. Zoals beloofd ook 's avonds en in de weekenden razendsnel bereikbaar. Libero Aankoopmakelaars heeft mij enorm ontzorgd. Ik ga ze aanbevelen bij al mijn huizenkopende vrienden.