Helaas was ik niet zo enthousiast. Ondertussen alweer 2 jaar geleden hun laten onderhandelen op een huis.
Ik mistte het persoonlijk contact. Alles ging via de mail. Na het volgen van hun webinar dacht ik dus dat ze vrijblijvend achter de bodemprijs van een huis kunnen komen. Het is niet echt vrijblijvend, want ze gaan toch echt in onderhandeling en willen ook jouw bodem (nou ja, andersom dus) top-prijs weten. Ik kreeg toen snel e-mailtje terug: helaas gaat dit huis ‘t niet worden, zit geen ruimte in de vraagprijs (was toen 2016, dus huizen gingen nog onder de vraagprijs weg). Dan mis je wel even persoonlijk contact: waarom niet? Wat zeiden ze dan?
Dan vraag je je ook af, hebben jullie in de onderhandeling meegenomen dat er 10 huizen verderop ook een huis voor minder staat?
Via de mail is het toch anders dan via de telefoon even de onderhandeling naspreken.
Daarna dus geen gebruik meer van ze gemaakt.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor je review. Wij vinden het heel erg spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze dienst. Omdat het een situatie van twee jaar geleden betreft is het lastig ieder detail van deze situatie weer naar voren te halen. Wat we wel met zekerheid kunnen zeggen, is dat we altijd naar de absolute bodemprijs opzoek gaan. Het is namelijk zo, hoe meer wij van de vraagprijs af krijgen, hoe groter onze beloning is. Echter is de verkopende partij de bepalende factor in hoe laag deze prijs is. Dat er een woning verderop in de straat voor minder te koop staat, hoeft niet te zeggen dat deze woning voor die prijs of minder verkocht kan worden.
Onze dienst is een online dienstverlening waar wij communiceren per e-mail en telefoon. Daarbij staat persoonlijk contact wel hoog in het vaandel. Er doen zich omstandigheden voor waardoor er een mail wordt verstuurd wanneer telefonisch contact wenselijker is. Dit kan met vele factoren te maken hebben.
Team Libero Aankoop

Score voor liberoaankoop.nl: 2/5