Desirée Curvers

Een zeer klantvriendelijke en professionele begeleiding.

Very good services at reasonable prices, especially when you are not familiar with the procedure or you are a foreigner.

Anita Spijkers

Pascal heeft ons uitstekend geholpen. Het bod was snel uitgebracht en geaccepteerd. Hij was goed bereikbaar, reageerde ook snel op mail of telefoontjes. Hij gaf ons nuttige informatie die voor ons... Pascal heeft ons uitstekend geholpen. Het bod was snel uitgebracht en geaccepteerd. Hij was goed bereikbaar, reageerde ook snel op mail of telefoontjes. Hij gaf ons nuttige informatie die voor ons goed bruikbaar was (vooral die over die 20 pizza's....hihi). Dat hij de voorlopige koopakte ook bekeek en hier feedback op gaf was super, dit is toch veel leeswerk en je wilt weten of er geen rare dingen in staan. Wij zijn erg tevreden en zouden iedereen aanraden met een aankoopmakelaar van Libero in zee te gaan. Ze zijn betrouwbaar, professioneel, vakkundig en vriendelijk. Zeker het geld waard wat je betaalt.

Fijne en snelle contact, in mijn libero aankoop staat alles overzichtelijk en goed uitgelegd vooral voor starters.

Ilse Nada

Uitstekende service. Vooral het dagelijkse contact tijdens het proces om tot een prijsakkoord te komen is erg prettig. Wel gek om zoiets belangrijks aan iemand over te laten die je alleen maar... Uitstekende service. Vooral het dagelijkse contact tijdens het proces om tot een prijsakkoord te komen is erg prettig. Wel gek om zoiets belangrijks aan iemand over te laten die je alleen maar telefonisch spreekt. Maar gezien het bereikte resultaat geen enkele spijt hierover!

Tim Smeins

Bij elke vraag die we hadden kregen we snel een antwoord. Gaven duidelijk aan wat de volgende stap zou zijn. Goede samenwerking. Duidelijke informatie in de mail, telefonisch en op hun website.

Karlijn van Loon

Duidelijke instructies in het aankoopproces!

Femke

Tot na het uitbrengen van het bod vriendelijk en in overleg. Bod uitgebracht en geaccepteerd! Helaas vond ik daarna de dienstverlening afnemen; meer oog voor de verkopende partij dan de aankopende... Tot na het uitbrengen van het bod vriendelijk en in overleg. Bod uitgebracht en geaccepteerd! Helaas vond ik daarna de dienstverlening afnemen; meer oog voor de verkopende partij dan de aankopende partij (terwijl in als aankopende partij wel de factuur mag voldoen). Wat me ook opvalt is dat libero alle feedback steeds terug legt bij de klant en de feedback niet mee lijkt te nemen om ervan te leren! Jammer, want dat maakt een organisatie steeds beter. Ik heb aangegeven me niet gehoord te hebben gevoelt. Ook dit werd niet serieus genomen. Vanwege VvE stukken die niet op orde waren (hypotheek werd hierdoor niet toegekend) en het hele proces wat moeizaam verliep, besloten de koop te annuleren. Daarna via een andere makelaar op een positieve manier aan een appartement gekomen.
In mijn huur, aankoop en verkoop ervaringen nog nooit gehad dat een makelaar zo weinig voor het belang van de koper opkwam. Ik betaal voortaan liever een iets duurdere makelaar die oog houdt voor mijn wensen...

Anneleen Freriksen

Nadat we een huis bezichtigd hadden, hebben we onze aankoopmakelaar van Libero ingeschakeld. Ze reageerde direct via de mail en dezelfde dag had ze nog een bod geplaatst voor ons, de... Nadat we een huis bezichtigd hadden, hebben we onze aankoopmakelaar van Libero ingeschakeld. Ze reageerde direct via de mail en dezelfde dag had ze nog een bod geplaatst voor ons, de onderhandelingen gedaan en hadden we een geaccepteerd bod. Als je telefonisch overleg/advies wil is dat ook geen probleem. Het stappenplan is heel overzichtelijk een geeft houvast in het aankoopproces waarbij er veel op je afkomt. Daarnaast wordt alles ook nog eens netjes in de mail uitgelegd en wordt er veel uit handen genomen. Enige minpunt is dat het lijkt alsof je een all-in pakket kiest, maar dan voor een bouwkundig rapport weer extra moet betalen. Gelukkig was dat rapport in onze situatie niet nodig.

Leoni Tromp

Pascal heeft ons geholpen met de aankoop van onze woning. We waren erg content met de samenwerking, communicatie en transparantie.
We hadden een prijsakkoord over de aankoop van een woning....
We hadden een prijsakkoord over de aankoop van een woning. Nog geen uur later bleek dat er een andere woning waar we eerst over in onderhandeling waren geweest, toch weer beschikbaar was voor ons.
Ondanks dat dit financieel niet gunstiger zou zijn voor Libero, heeft Pascal ons hier eerlijk over geïnformeerd en vroeg het aardig wat van zijn flexibiliteit. Uiteindelijk hebben we namelijk toch voor de eerste woning gekozen! Wij zouden de samenwerking met Libero voor iedereen aanbevelen.