Twan Velmans

Ik heb Libero via een webinar leren kennen met de gouden regels voor het aankopen van een woning. Zodra wij een huis vonden, hebben wij meteen Libero ingeschakeld.

Het is vooral fijn...

Het is vooral fijn dat je ontlast wordt, hierdoor kun je jezelf richten op het papierwerk en andere vraagstellingen wat er bij komt kijken. Wel zo prettig!

Libero is zoals ze reclameren "ze winden er geen doekjes omheen".

Vanuit mijn ervaring geef ik ze een 100% betrouwbaarheids label als ik deze mocht uitgeven.

Reactie liberoaankoop.nl:

Wauw, Twan: wat een fijne review. Daar worden wij ontzettend blij van.
Ook namens Denise: bedankt!

Vlot, helder, vriendelijk, overzichtelijk en het eerste bod was in 1 keer raak. Heeft ons zeer veel zorgen gescheeld in een oververhitte markt, en we maken in de toekomst -zo nodig- graag weer... Vlot, helder, vriendelijk, overzichtelijk en het eerste bod was in 1 keer raak. Heeft ons zeer veel zorgen gescheeld in een oververhitte markt, en we maken in de toekomst -zo nodig- graag weer gebruik van Libero Aankoop.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor je positieve feedback :)!

Karin de Jager

Komen de afspraken na.

Klaas de Jong

Matig

Beste Klaas,
Beste Klaas,
We vinden het jammer om te lezen dat je onze service als matig waardeert. Hoewel we er naar streven om elke aankoop succesvol af te ronden, was er in jouw geval helaas een betere koper, waarmee de verkopers verder zijn gegaan. In de huidige markt kan dit voorkomen, daarom betaal je ons helemaal niets, als de bieding niet geaccepteerd wordt.

Just Hartsuiker

Supergoed geholpen door Denise Hietland! Heel fijn dat er van alles op de achtergrond geregeld wordt (taxatie, bouwkeuring), zonder dat je daar zelf nog weer achteraan moet gaan. En alles voor een... Supergoed geholpen door Denise Hietland! Heel fijn dat er van alles op de achtergrond geregeld wordt (taxatie, bouwkeuring), zonder dat je daar zelf nog weer achteraan moet gaan. En alles voor een zeer scherpe prijs! Wij zijn bij drie hypotheekadviseurs geweest en iedere keer waren ze verrast door de lage kosten die we hadden gemaakt. Libero is een aanrader!

Hena Saeed

Alle stappen werden duidelijk uitgelegd.je kreeg veel informatie. En is zeker handig voor starters!

Yvon Overgoor

Fijne en snelle communicatie! Duidelijke website! Stappen die je moet zetten worden goed uitgelegd!

Annelie

Goed en praktisch, soms wat lastiger bereikbaar

Pascal heeft ons geholpen om het startbod te bepalen. We hadden graag iets meer transparantie gehad waarom hij tot het startbod kwam. Desondanks was zijn inschatting wel goed, waardoor we... Pascal heeft ons geholpen om het startbod te bepalen. We hadden graag iets meer transparantie gehad waarom hij tot het startbod kwam. Desondanks was zijn inschatting wel goed, waardoor we uiteindelijk een eindbod mochten doen. Helaas is de toegevoegde waarde bij het eindbod o.b.v. inschrijving wat beperkt, omdat er geen onderhandelmogelijkheid is. Hier was Pascal dan van minder toegevoegde waarde.

Proces zelf is over het algemeen duidelijk en het contact met Libero tijdens ons aankoopproces verliep verder prima.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor je review, we staan natuurlijk altijd open voor verbeteringen. In sommige gevallen, bijvoorbeeld wanneer er heel veel andere geïnteresseerden zijn, is er minder onderhandelruimte. We... Bedankt voor je review, we staan natuurlijk altijd open voor verbeteringen. In sommige gevallen, bijvoorbeeld wanneer er heel veel andere geïnteresseerden zijn, is er minder onderhandelruimte. We zijn blij dat jullie het proces verder als prettig hebben ervaren!