Zeer kundig, vriendelijk en snel. Precies wat je wenst als je (voor het eerst) een woning koopt. Voelde ook vertrouwd en dat heb je nodig bij een dergelijke aankoop. Ga er voor en kies voor Libero.

Wij raden iedereen aan om een aankoopmakelaar in de arm te nemen om in deze tijden de meeste kans te maken op een droomhuis. Omdat Libero alleen aankoop en geen verkoop doet denken wij dat ze daarom... Wij raden iedereen aan om een aankoopmakelaar in de arm te nemen om in deze tijden de meeste kans te maken op een droomhuis. Omdat Libero alleen aankoop en geen verkoop doet denken wij dat ze daarom zo eerlijk mogelijk kunnen handelen. Aan Pascal merk je dat hij veel ervaring heeft. Toch betrekt hij je overal bij als je dat wilt. Hij heeft het snel voor elkaar gekregen om ons droomhuis te kunnen komen. Soms ging het voor ons net iets te snel, maar daardoor wonen wij inmiddels wel in ons droomhuis! Libero's online platform is erg fijn, zodat je status kan controleren. Kortom: wil je je droomhuis kopen, raadpleeg Libero!

Gijs Hendrix

Snelle reactie, prettig contact

Duidelijk en to the point

Lot

Niet doen! Weinig communicatie wanneer je het juist nodig hebt. We zagen fouten in de koopakte en bedragen die niet waren besproken met ons waardoor we niet konden tekenen. Stel we hadden wel onze... Niet doen! Weinig communicatie wanneer je het juist nodig hebt. We zagen fouten in de koopakte en bedragen die niet waren besproken met ons waardoor we niet konden tekenen. Stel we hadden wel onze handtekeningen gezet dan liepen we een risico van 80.000 euro.Schandalig grote fouten door het vooraf niet even met ons door te nemen. Taxatie die niet doorging en verplaatst zonder dat wij hiervan op de hoogte waren en wij in tijdnood kwamen met het financiele plaatje..komt allemaal neer op geen betrokkenheid en communicatie. Volledig gemist, doen we NOOIT weer. Uiteindelijk alles zelf gedaan en rekening wel moeten betalen..Klacht ingediend...

Gemakkelijk en goedkoop

Rissa den Dekker

Hele professionele, snelle en vriendelijke service!
Ze hebben ons enorm goed geholpen bij het kopen van ons eerste huis!

Als een snelle duidelijke makelaar. Die goed overlegt en waarbij je alles binnen een week geregeld kan hebben, van contact leggen tot de koopakte ondertekenen.

Floor

Geen pro-activiteit en weinig expertise in snelle markten. Ze zijn niet te bereiken en spelen belangrijke informatie niet door. Zelfs de verkoopmakelaar attendeerde ons niet met deze partij verder... Geen pro-activiteit en weinig expertise in snelle markten. Ze zijn niet te bereiken en spelen belangrijke informatie niet door. Zelfs de verkoopmakelaar attendeerde ons niet met deze partij verder te gaan, omdat dit tegen ons kan werken.

Thijs janssen

Fijne en snelle samenwerking, in deze tijd zelfs nog iets van de verkoopprijs af kunnen krijgen