Axel Varenhorst

In eerste instantie waren wij voorzichtig met het kiezen voor een online aankoopmakelaar. Immers, zo werkt dat toch helemaal niet? En hoe kan het relatief zo goedkoop zijn? Echter, na het volgen van... In eerste instantie waren wij voorzichtig met het kiezen voor een online aankoopmakelaar. Immers, zo werkt dat toch helemaal niet? En hoe kan het relatief zo goedkoop zijn? Echter, na het volgen van de webinar waren alle scepsis voorbij en waren wij ervan overtuigd.
Door jullie diensten hebben wij een goed inzicht gekregen in het aankoopproces, en weet je ook zeker of je de juiste prijs hebt betaald voor het huis. Dat is toch altijd gokken, zeker in zo'n overhitte markt als hier in Den Haag. Uiteindelijk zaten wij 'slechts' 500 euro boven de tweede bieding. Perfect dus!
De dienstverlening was snel en responsief. Dit gaf ons de uiteindelijke doorslag om voor jullie te kiezen, in plaats van een "fysieke" aankoopmakelaar. Jullie lieten gewoon echt zien dat jullie echt voor ons aan de slag wilden gaan. Vervolgens, de taxatie en de bouwkundige keuring waren ook goed en gaven ons belangrijke inzichten in waar en hoe wij onze woning kunnen gaan verbeteren. Ten slotte hielp het stappenplan op de persoonlijke digitale omgeving ook om het proces inzichtelijk en overzichtelijk te maken
Al met al, wij raden iedereen aan om 1) een aankoopmakelaar te overwegen en 2) om dan te kiezen voor Libero!

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor deze mooie feedback!

De dienstverlening vond ik TOP. Mijn vriend en ik gingen voor het eerst een huis kopen, alles was dus nog nieuw. Maar alles is duidelijk uitgelegd en ook snel geregeld. Wanneer er vragen waren, werd... De dienstverlening vond ik TOP. Mijn vriend en ik gingen voor het eerst een huis kopen, alles was dus nog nieuw. Maar alles is duidelijk uitgelegd en ook snel geregeld. Wanneer er vragen waren, werd de mail snel en vooral duidelijk beantwoord.

Francisca Boel

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening door Denise. Ze is accuraat, geeft duidelijk advies, is stevig in haar advies en reageert adequaat en snel.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt! Ik zal dit mooie compliment aan haar doorgeven.

Het aankoopproces verliep niet zonder slag of stoot maar ik ben heel goed door Libero bijgestaan en geadviseerd, waardoor ik alsnog meer dan geslaagd ben. Goede en snelle service voor een hele... Het aankoopproces verliep niet zonder slag of stoot maar ik ben heel goed door Libero bijgestaan en geadviseerd, waardoor ik alsnog meer dan geslaagd ben. Goede en snelle service voor een hele schappelijke prijs!

Tijs Verbrugge

Erg fijn en snelle service in één keer raak na 2 mislukte aankoop pogingen

Top!

Toto Lee

Prettig in de omgang, betrokken

Wij hadden een vaste contact persoon voor het aankoop van een huis. Zij was deskundig, gaaf goed advies, reageerde snel, communiceerde veel. Wij zijn zeer tevreden met de service.

Reactie liberoaankoop.nl:

Wat fijn dat onze service zo goed is bevallen: daar doen we het voor. Ik zal de betrokken aankoopmakelaar ook nog even op de hoogte brengen van je compliment, ze zal blij zijn dit te horen.

Fabian Nijhof

Snelle reactie en duidelijke assistentie gekregen van Pascal. Fijn zakendoen.

Peter Rinia

Betrokken, deskundig, altijd bereikbaar, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Marcel Roeterdink

Snel, goede duidelijke website, goede prijs.