Frank de Bresser

Zeer vriendelijk en behulpzaam, je kan met al je vragen bij hun terecht en snelle afhandeling van de vraag

Edwin van Thuijl

Duidelijk , overzichtelijk en betaalbaar.
Denise Hietland heeft mijn eerste bod op een woning meteen met succesvol laten uitbrengen!

Hilde Rausch

Fijn om als nieuwe koper wat hulp te krijgen met alles.

Dunja Plasmeijer

Ik heb via mijn moeder van jullie dienst gehoord en heb meegedaan met de webinar: hoe koop ik een huis. Op het moment dat ik mijn huis had gevonden heb ik jullie direct ingeschakeld en werd dit ook... Ik heb via mijn moeder van jullie dienst gehoord en heb meegedaan met de webinar: hoe koop ik een huis. Op het moment dat ik mijn huis had gevonden heb ik jullie direct ingeschakeld en werd dit ook direct opgepakt. Ik ben erg tevreden met het contact, de duidelijkheid en de hulp die is geboden. Mijn dank!

Wim van der Laan

Libero heeft ons prima geholpen en waar nodig begeleid in het hele aankooptraject. Uiteindelijk heeft dat geresulteerd in een een geaccepteerd bod dat lager was dan dat wij hadden verwacht. Libero heeft ons prima geholpen en waar nodig begeleid in het hele aankooptraject. Uiteindelijk heeft dat geresulteerd in een een geaccepteerd bod dat lager was dan dat wij hadden verwacht.

Een prima samenwerking voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Mocht het ooit nog nodig zijn zullen we zekere weer van de diensten van Libero gebruik maken.

Goed, duidelijk, behulpzaam. No cure no pay is erg fijn!

Nick Verhoeven

Erg fijn geholpen. Alles is terug te vinden in de online omgeving

Cynthia Klaasing

Heel prettig! Fijne aankoopmakelaar, snel en duidelijk.

Reactie liberoaankoop.nl:

Bedankt voor je leuke feedback, Cynthia, ook namens Denise!

Een redelijk betrouwbare aankoop makelaar. Geen hoge kosten. Maar bereikbaarheid kan beter

Reactie liberoaankoop.nl:

Hi,
Hi,
Bedankt voor je terugkoppeling. We proberen natuurlijk altijd voor iedereen bereikbaar te zijn, maar we kunnen helaas niet iedereen tegelijk te woord staan. Uiteraard bellen we je altijd zo snel mogelijk terug!

Goed geholpen, fijn dat er mee wordt gedacht in het uit te brengen bod!