Tim

Goede website en levering. Daarbij snelle reacties en klantvriendelijk geholpen. Ook na de aankoop.

Topp! De whatsApp hulpservice is geweldig. Snel en duidelijk.

Hulpdesk

Vlotte bediening

Derk

Hier een beoordeling van een zeer tevreden klant, had wat problemen met een voeding van mijn led-verlichting, mailtje gestuurd en er werd gelijk een vervangende voeding naar mij opgestuurd.
Ik...
Ik kan https://ledstrip-specialist.nl dus echt aanbevelen en nee ik heb geen aandelen!

Ben tevreden over alles bestelling, levering en service.

Zeer professioneel bedrijf, mooie showroom met klantvriendelijke werknemers!

Goed verpakt en snel geleverd, goed en snel geholpen door dit bedrijf!

Super ervaring met dit bedrijf, erg goed geholpen met het maken van de juiste keuzes!

+ Klantvriendelijkheid.
+ Mooie en duidelijke website.
+ Goed verpakte en snelle levering.
+ Mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Christian Nagler

Super. Endlich gutes Licht in der Werkstatt. :-D
Schneller Versand und gute Qualität.
Viele Grüße aus Deutschland. :-)

Thomas

Zeer fijn bedrijf, een fout gemaakt bij een bestelling waardoor ze mij hebben gebeld en na hebben gevraagd of het wel het juiste was wat ik woi bestellen, bleek achteraf 60x60 frame te zijn i.p.v.... Zeer fijn bedrijf, een fout gemaakt bij een bestelling waardoor ze mij hebben gebeld en na hebben gevraagd of het wel het juiste was wat ik woi bestellen, bleek achteraf 60x60 frame te zijn i.p.v. 62x62.

Klantvriendelijk

Drogisterij van Kampen - Beesd

Duidelijke overzichtelijke site, snelle levering, en goede service : bij ons was 1 transformator defect, welke meteen zonder meerkosten werd nageleverd ! We hebben eerst een klein gedeelte van ons... Duidelijke overzichtelijke site, snelle levering, en goede service : bij ons was 1 transformator defect, welke meteen zonder meerkosten werd nageleverd ! We hebben eerst een klein gedeelte van ons bedrijf voorzien van ledpanelen en zijn nu zo tevreden dat we het overige gedeelte ook van ledpanelen gaan voorzien...

Zeer snelle en goede service.