VvE Jan de Louterhof.

Was op zoek naar vervangende verlichting en kwam op deze site terecht. Ben er naar toe gereden en heb 1 LED lamp aangeschaft voor proef. Kreeg goede en nuttige informatie over mijn bedoelde... Was op zoek naar vervangende verlichting en kwam op deze site terecht. Ben er naar toe gereden en heb 1 LED lamp aangeschaft voor proef. Kreeg goede en nuttige informatie over mijn bedoelde aanschaf. Lamp voldoet alleen verkeerde kleur meegenomen.

Zeer behulpzame medewerker met een goede uitleg.

Tom Emmelot

Helaas, slechte kennis van hun eigen producten bij het telefoon team, weten schijnbaar niet eens dat aan hun ledstrip van 5 meter aan 2 zijde bedrading zit en gaan direct over solderen praten als je... Helaas, slechte kennis van hun eigen producten bij het telefoon team, weten schijnbaar niet eens dat aan hun ledstrip van 5 meter aan 2 zijde bedrading zit en gaan direct over solderen praten als je verteld de ledstrip in tweeën hebt geknipt!!!
Als dan 1 van de 2 controllers niet goed werkt gaan ze dus gelijk er weer over beginnen dat je het waarschijnlijk niet goed gesoldeerd hebt en dat dat dan de oorzaak van het falen is van 1 van de controllers! Nonsens, hij ontvangt het signaal slecht.
Maar goed, het goede is dan we weer dat ze zonder verder problemen te maken een nieuwe sturen!!!

Super service. Led Panelen werden vlot geleverd, montage is zeer eenvoudig. Helaas bleek éen paneel niet te werken, dit hebben we gemeld en er werd onmiddellijk een nieuw paneel opgestuurd! Top !

BM

Internet site zit goed in elkaar en genoeg informatie te vinden.
De levering was snel en goed te volgen.
Helaas waren de geleverde bouwlampen niet als de type / uitvoering die wij...
Internet site zit goed in elkaar en genoeg informatie te vinden.
De levering was snel en goed te volgen.
Helaas waren de geleverde bouwlampen niet als de type / uitvoering die wij hebben besteld en betaald.
Vervolgens waren de reacties van Ledstores erg negatief. Een vraag van ons was wanneer de bestelde bouwlampen alsnog worden geleverd werd beantwoord dat eerst de verkeerde bestelling bij Ledstories binnen moet zijn om te oordelen of het wel echt zo was?
Dit terwijl foto's direct zijn opgestuurd en direct een retour voucher is gemaild.
Al met al hebben wij nog steeds geen goede bouwlampen.

Nog niet

Jaap Koudstaal

Waardeloos, twee keer het verkeerde gestuurd en de derde keer incompleet.

Dit bedrijf heeft geen sterke punten

Teleservice Nederland B.V.

Een top bedrijf, altijd weer zeer correcte levering.

Wanneer iets eens niet meteen geleverd kan worden - en dat gebeurt niet vaak - wordt je meteen gebeld. Een voorbeeld voor anderen!

Teleservice Nederland B.V.

We hebben nu vier maal LED panelen, LED downlights en LED spots besteld bij deze leverancier.
In alle gevallen is alles zeer correct en snel geleverd. Leverings op de volgende dag is in alle gevallen waar gemaakt op 1 uitverkocht artikel na. Het is in onze ervaring een zeer betrouwbaar en klantvriendelijk bedrijf gebleken. Een dikke 10!

Peter

Ik had een behoorlijke set samengesteld, echter bij het afbreken bleek dat alle prijzen ex btw waren. Daarna bleek dit een te duur bedrijf. Ik heb het wel gehad met bedrijven die zo boven aan het... Ik had een behoorlijke set samengesteld, echter bij het afbreken bleek dat alle prijzen ex btw waren. Daarna bleek dit een te duur bedrijf. Ik heb het wel gehad met bedrijven die zo boven aan het lijstje willen komen te staan. Er staat wel een * achter de prijs, maar de uitleg is nergens te vinden. Geen duidelijke opmerking over de BTW, zeer slecht dus.

Aleto

Nu diverse keren bij besteld en alles perfect. Goede producten tegen lage prijzen. Een kapotte spot werd zonder gemor gelijk een nieuwe voor gestuurd.

Marc Vandeweyer

Producten van goede kwaliteit en snelle levering maar al 5 x iets besteld en 2 maal de helft maar geleverd van de producten .

Prima producten