Kroostwijk BV

Slecht, 16/4 bestelling gedaan, volgende dag betaald nog geen bestelling binnen na 8 dagen. heb de betaling via bankafschrift per mail toegestuurd geen reactie, na vandaag bellen (na 6 minuten in de... Slecht, 16/4 bestelling gedaan, volgende dag betaald nog geen bestelling binnen na 8 dagen. heb de betaling via bankafschrift per mail toegestuurd geen reactie, na vandaag bellen (na 6 minuten in de wacht) hoop ik mijn bestelling binnen te krijgen??

Beste Harry,
Bedankt voor uw review.
Ik zie dat mijn collega hard aan het werk is om uw bestelling vandaag te kunnen verzenden. Onze excuses voor het ongemak.
Wij hopen u in de toekomst...
Beste Harry,
Bedankt voor uw review.
Wij hopen u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.
Ana

Reiner Hucht

Ein herzliches Danke an alle vom Service für die Hilfestellung vorab. Eine sehr schnelle Lieferung, gute Verarbeitung und stoßsicher verpackt. Leider kann ich die LedPanele noch nicht in Betrieb... Ein herzliches Danke an alle vom Service für die Hilfestellung vorab. Eine sehr schnelle Lieferung, gute Verarbeitung und stoßsicher verpackt. Leider kann ich die LedPanele noch nicht in Betrieb nehmen da ich noch in der Rohbau Phase bin... werde hierzu später noch eine Bewertung abgeben. Bis jetzt jedenfalls uneingeschränkte 5 Daumen hoch.

Johan

De Downlight 18 watt 225 mm 3000 K die ik besteld heb was snel binnen en doet het prima.
Geeft een forse hoeveelheid licht. Ik zag wel dat hij makkelijk te installeren is.
Kwaliteit...
Kwaliteit (voor zover ik het al kan beoordelen want hij heeft nog niet langdurig gebrand) lijkt goed.
Minder tevreden ben ik over de verpakking. De (te grote) bezorgdoos vond mijn vrouw smerig en was op èèn hoek kapot..

Snelheid bezorging. Voorlopig; de goede kwaliteit van het apparaat.

Elroy

Prijs kwaliteitverhouding in ballans en super snelle levering

Ko Wisse

Bestellen gaat goed, maar iets retourneren niet.
Telefonische afspraken blijken niet te gelden en verder een vaag verhaal over dat de retour zending maar uit 1 ipv 3 artikelen bestaat. Bestellen gaat goed, maar iets retourneren niet.
Bellen is ook bijzonder: "U bent de eerstvolgende aan de beurt", "Het is druk, stuur maar een mail", verbinding verbroken.

jorg

Uiteindelijk zeer negative ervaring:
product bestelt, niet ok, geen antwoord op email
teruggestuurd met kosten.
pakket niet aangenomen, meer kosten.

DUS: lijkt als of...
Uiteindelijk zeer negative ervaring:
product bestelt, niet ok, geen antwoord op email
teruggestuurd met kosten.
pakket niet aangenomen, meer kosten.

DUS: lijkt als of er systematisch de customer bedrogen word!

Beste heer,
Beste heer,
Bedankt voor uw feedback. Het is spijtig om te lezen dat onze producten niet helemaal aan uw verwachtingen hebben voldaan. Alhoewel wij onze klanten graag tevreden zien, komt het weleens voor dat de klant het product toch terug wil sturen. Wij gaan hier altijd mee akkoord, mits het pakket op tijd en op de juiste manier is geretourneerd. Ik zal contact met u opnemen, zodat wij samen kunnen achterhalen waarom de retourskosten zijn opgelopen.
Rajae

Oliver Scheffer

Very slow shipping ! Still have not recieved an order from October 2018 ! This shop can not be recommended, sorry.

Dear Sir,
Dear Sir,
Thank you for your feedback. It's a pity to read that you haven't received your order yet. Unfortunately the delivery service was unable to deliver the products on time due to the holidays, we deeply regret this. Herewith I apologize for the inconvenience.
I hope that you have received your order and that you are satisfied with the products.
Kind regards,
Rajae

Jeroen

Snelle levering en wat op de site staat komt overeen met wat je uiteindelijk krijgt (ledpanelen 120x60) met dimmer en afstandbediening

Cor de Visser

Nu al 5 keer een bestelling gedaan en steeds is het product binnen 48 uur binnen met correcte inhoud en goede kwaliteit

Deze leverancier heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en heeft mijn volste vertrouwen t.a.v. kwaliteit.

Hans Weerders

Perfect ,prijs en product .

Heldere uitleg,berijkbaarheid.