Jürgen Müller

Bin sehr zufrieden und auch mein Kunde haben die eingesetzten LED-Fluter sehr gefallen. Das Preis-Leistungsverhältnis ist in Ordnung. Ich werde weiterhin bei Ihnen bestellen.

Willy Achten

Goede en snelle levering

Alain HOAREAU

Produits arrivés en bon état malgrré l'absence de calage dans le carton, ceux-ci fonctionnent parfaitement bien

Rob

Uitstekende service, snel en klantvriendelijk

Snel en correct

Tonnie Hubers

Super service !

Hexaquadrone.com

Correct, ook al kwam de bestelling in 2 keer, prima service.

leest bestellingen en mails en volgt deze op, dat gebeurt helaas niet overal, dikke duim

Dick Beek/In Beweging 298

Goede service en levering

alles op voorraad

Patrick Willaert

Deze morgen uitleg gevraagd over meerdere producten en als dit een correcte combinaties was die ik voorstelde.
Deze avond nog steeds niets gehoord. Ik vermoed dat ik een andere site zal...
Deze avond nog steeds niets gehoord. Ik vermoed dat ik een andere site zal moeten kiezen.

Reactie Ledstores:

Beste Patrick,
Bedankt voor de review!
Volgens de mailuitwisseling is uw e-mail vanochtend beantwoord!
Beste Patrick,
Bedankt voor de review!
Volgens de mailuitwisseling is uw e-mail vanochtend beantwoord!
Wij streven ernaar om alle binnenkomende e-mails binnen 24 uur te beantwoorden. Tijdens een drukke periode kan het iets langer duren dan normaal, waarvoor onze excuses!
Op zondagen zijn wij gesloten. Alle e-mails worden daarom de eerst volgende maandag in behandeling genomen.
Viktorija