de roos

Pakje is nooit thuis aangeboden en moest dus worden opgehaald, tevens was de doos waar de lampjes in zaten behoorlijk beschadigd door het transport. ik vraag me af of alle verlichting het nog doet... Pakje is nooit thuis aangeboden en moest dus worden opgehaald, tevens was de doos waar de lampjes in zaten behoorlijk beschadigd door het transport. ik vraag me af of alle verlichting het nog doet en wat dit zegt over de garantie van de verlichting.

Reactie Ledstores:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Door extreme drukte bij alle postorderbedrijven binnen Nederland, wordt er soms voor gekozen na 1 keer aanbieden het pakket bij een ophaallocatie te brengen.... Beste, Bedankt voor uw bericht. Door extreme drukte bij alle postorderbedrijven binnen Nederland, wordt er soms voor gekozen na 1 keer aanbieden het pakket bij een ophaallocatie te brengen. Hiervan wordt de ontvanger op de hoogte gesteld. Mocht een pakket beschadigd zijn en/of producten niet werken kunt u ons altijd een mail sturen met foto's ter ondersteuning. U heeft 5 jaar garantie op onze producten. Met vriendelijke groet

Asen Florian

Schnelle lieferung .gutes produkt nur leider war ein led panel defekt, das ich schon in einer seperaten e-mail geschrieben habe.

Goede en overzichtelijke webshop. Snelle levering

Emiel

Eerste ervaring met Ledstrip-specialist is goed

Elektrotechnik Michael Bunga

Lieferung und Qualität zuverlässig und günstig

aart jonker agrotechniek

Uitstekend

D. Swart

Vriendelijke mensen, behulpzaam en adviesvaardig. En een prima sfeer. Ik ben met twee LED breedstralers de deur uit gegaan. Prima vervanging van mijn oude halogeen breedstralers.

Pieter

Snelle verzending.