Anton Nieuwenhuysen van

Niets op aan te merken

snel en goed

C. B.

Producten besteld. Betaling uitgevoerd.
Nooit iets ontvangen. Nu is mijn bestelling van mijn account geschrapt.
Mails gestuurd, getelefoneerd. Geen antwoord gekregen. = OPLICHTING Producten besteld. Betaling uitgevoerd.
Nooit iets ontvangen. Nu is mijn bestelling van mijn account geschrapt.
Mails gestuurd, getelefoneerd. Geen antwoord gekregen. = OPLICHTING
IK WIL MIJN GELD TERUG !

Deze website is oplichting !

Beste C.B,
Beste C.B,
Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Wij hebben telkens een reactie op uw e-mail gegeven met de vraag of u ons een betaalbewijs door kan sturen van de bestelling, aangezien wij tot op heden nog geen betaling hebben ontvangen. Wij zullen nogmaals contact met u proberen op te nemen.

Twee Led-panelen aangeschaft. Keurig op tijd ontvangen. Nalevering Contol System sneller dan verwacht.

Prettig vond ik de heldere uitleg via You Tube.

Frank v Dijk

Deze heb ik nu aangeschaft maar doet nog steeds niks. Helaas heb ik de milight wifi GU10 heb daar over gebeld om ze werkend te krijgen. daar voor moest ik een afstandbediening bij hebben.
Deze heb ik nu aangeschaft maar doet nog steeds niks.
Meerdere malen gebeld maar krijg geen reactie meer terug.
Dus heb er nu 12 stuks liggen a 14,95 + afstandbediening en het werkt nog steeds niet.
Graag hoor ik nog een oplossing voor.

Beste Frank,
Allereerst onze excuses voor dat u ons niet kon bereiken.
Beste Frank,
Allereerst onze excuses voor dat u ons niet kon bereiken.
In het algemeen zijn wij goed bereikbaar. Echter op drukkere momenten kan het helaas iets langer duren voordat er opgenomen wordt.
Om de spots met de afstandsbediening te kunnen bedienen, moeten zij eerst een voor een worden gekoppeld. Wij zullen u per e-mail de handleiding versturen.
Onze excuses voor het ongemak.
Viktorija

GayToys

Prima Led-panelen, Ben erg tevreden en heb er nog 8 bijbesteld voor de boven etage.

Niet duur, snel geleverd, goede telefonische service bij vragen over installatie.

P. Van Minnen

Mailtje ontvangen met de vraag om beoordeling te schrijven over produkt maar helaas het produkt nog niet ontvangen
Ondanks het feit dat op de website staat dat er iets van 950 exemplaren...
Ondanks het feit dat op de website staat dat er iets van 950 exemplaren voorradig zijn zit ik er al meer dan een week op te wachten.

joseph van den heuvel

Geen goede ervaring besteld en betaald 11:01:2018 en 18: 01:2018 nog niets ontvangen en ook geen antwoordt op mijn vragen waar blijven mijn ledpanelen heb 133 euro betaald

niet betrouwbaar

Beste Joseph,
Vervelend dat uw bestelling nog niet geleverd is.
Beste Joseph,
Vervelend dat uw bestelling nog niet geleverd is.
Aan de hand van uw bestelling kunnen wij zien dat deze op 18-01-18 is verzonden. De bestelling zal vandaag, 19-01-18, worden aangeboden. Wij zullen u per e-mail een tracking trace opsturen, zodat u uw pakket kunt volgen.
Onze excuses voor het ongemak!
Viktorija

Super geregeld! Binnen een dag in huis! Mi-Light besteld. Super tevreden mee.

Goed en een snelle levering

Goede uitleg aan de telefoon.