Mads Madsen

Everything great, fast shipping

Harald

Simple and quick response. Predictive information. All in all very good.

francesco

Ottimi rapidi consigliatissimi

Negatief na eerder positieve ervaring. Levering is om onbekende redenen niet uitgevoerd. Wordt nu gesuggereerd dat dat wel het geval is.

Reactie Ledstores:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is verstuurd/ontvangen. Helaas heeft u geen ordernummer achtergelaten in de feedback, dus kan ik dit op deze manier niet... Beste, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is verstuurd/ontvangen. Helaas heeft u geen ordernummer achtergelaten in de feedback, dus kan ik dit op deze manier niet voor u uitzoeken. Ik nodig u uit ons een email te sturen of te bellen zodat wij dit verder voor u kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet

Søren Andersen

Completely useless

Reactie Ledstores:

Hi, Thank you for your message. Unfortunately you didn't leave your ordernumber in the feedback, this way we don't know what the problem is or how to help you. I would like to ask you to send... Hi, Thank you for your message. Unfortunately you didn't leave your ordernumber in the feedback, this way we don't know what the problem is or how to help you. I would like to ask you to send us an email to explain what the problem is, so we can offer you some help. Thanks in advance.

de roos

Pakje is nooit thuis aangeboden en moest dus worden opgehaald, tevens was de doos waar de lampjes in zaten behoorlijk beschadigd door het transport. ik vraag me af of alle verlichting het nog doet... Pakje is nooit thuis aangeboden en moest dus worden opgehaald, tevens was de doos waar de lampjes in zaten behoorlijk beschadigd door het transport. ik vraag me af of alle verlichting het nog doet en wat dit zegt over de garantie van de verlichting.

Reactie Ledstores:

Beste, Bedankt voor uw bericht. Door extreme drukte bij alle postorderbedrijven binnen Nederland, wordt er soms voor gekozen na 1 keer aanbieden het pakket bij een ophaallocatie te brengen.... Beste, Bedankt voor uw bericht. Door extreme drukte bij alle postorderbedrijven binnen Nederland, wordt er soms voor gekozen na 1 keer aanbieden het pakket bij een ophaallocatie te brengen. Hiervan wordt de ontvanger op de hoogte gesteld. Mocht een pakket beschadigd zijn en/of producten niet werken kunt u ons altijd een mail sturen met foto's ter ondersteuning. U heeft 5 jaar garantie op onze producten. Met vriendelijke groet

Asen Florian

Schnelle lieferung .gutes produkt nur leider war ein led panel defekt, das ich schon in einer seperaten e-mail geschrieben habe.

Goede en overzichtelijke webshop. Snelle levering

Emiel

Eerste ervaring met Ledstrip-specialist is goed