Very happy to cooperate, good quality and good service!

good quality products and professional service

Karl

2 LED Panels 60 x 120 am 26.07.2018 um 00:10 bestellt. Am 27.07.2018, 09:00 war die Ware da. Das ist rekordverdächtig.
Die Panels sehen sehr gut aus. Die Rahmen für Deckenmontage sind einfach,...
Die Panels sehen sehr gut aus. Die Rahmen für Deckenmontage sind einfach, aber mechanisch stabil. Sie lassen aber nur Montage in Längsrichtung zu. Das tut dem Gesamturteil "Sehr gut" aber keinen Abbruch. Ich kann diesen Lieferanten nur empfehlen.

Matt

Een offerte maken voor een grote bestelling is onmogelijk, word gewoon een kopie gedaan uit de webshop. Daarnaast sturen ze van deze offerte daarna rustig een factuur.

Eerder opvallende zwakke punten

Reactie Ledstores:

Beste Matt,
Bedankt voor uw review!
Beste Matt,
Bedankt voor uw review!
Ik zie dat wij voor de opgevraagde producten een offerte hebben gemaakt. In de offerte staan zowel de producten als de prijzen duidelijk vermeld. Verder kan ik zien dat er in de tweede offerte een korting is toegepast. Dat mijn collega vervolgens een factuur heeft gestuurd, is inderdaad niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor!
Viktorija

Gert

Zijn in de zaak zelf geweest omdat wij graag goed geïnformeerd wilde worden wat betreft ons plan.
Wij werden enorm goed geholpen, en het resultaat is fantastisch.

Zijn erg behulpzaam en denken goed mee.

Mooie en kwalitatieve producten aan scherpe prijzen. Supersnelle levering.

Zeer goede dienst naverkoop: toegankelijk, responsieve communicatie en snelle en accurate acties

Tom lammers

Prima producten tegen redelijke prijs, supersnelle levering. Ben superblij met de geleverde wifilampen.

Supersnelle levering en mooi assortiment!

Andy aus Hamburg

Sehr seht Gute Produkte . Das war das hei leit bei bei der Eröffnung der Physiotherapie Praxis.
(RGBWW Panel und Decken Wolken, das ganze noch mal mit einem Hand angefertigt, ) Jetzt sieht jeder Patient gut gebräunt aus! :-)

garage dekker

Wij zijn tevreden over behandeling van het bedrijf keurig te woord gestaan of terug gebeld worden als dat nodig mocht zijn geen klachten.

Helder op de website omschreven.
Goed te vinden wat je zoekt.
Knappe prijs.
Je krijgt wat je bestelt.
Goed verpakt.
Helemaal top

Goede logistiek

Judith Webber

Toptent, snel, kundig advies en goede prijzen voor goede producten, wat wil je nog meer?

Snelheid, kundig advies en goede prijzen voor goede producten