Jules Gulikers

Pefecte levering

Ze doen wat ze beloven

Ramin

Vriendelijke eigenaar. Producten zijn echt top! Ik kom hier regelmatig.

Mooie producten

Ger V

goede prijs/ kwaliteit

Alles Top, nu ben ik benieuwd of ik door de LED panelen ook minder energiekosten heb.

Max

Ich bin mit meiner Bestellung sehr zufrieden. Die Lieferung (3 LED - Panels mit Steureung und Aufhängsystem) kam schnell, der Preis ist völlig in Ordnung und an der Qualität habe ich nichts zu... Ich bin mit meiner Bestellung sehr zufrieden. Die Lieferung (3 LED - Panels mit Steureung und Aufhängsystem) kam schnell, der Preis ist völlig in Ordnung und an der Qualität habe ich nichts zu meckern. Würde wieder hier bestellen.

Ich fand den Kundenkontakt per Mail (auf Englisch mit "Joey") sehr hilfreich.

Grüße
Max

Schnelle Lieferung, guter Service.

Martin Anink

Wat ze zeggen komen ze ook na en mijn tl branden allebij priema.

snelheid van levering.

Johannes D.

Achtung!!!
Betrügerische Masche???
Ich habe zwei Bestellungen gemacht.
Für eine wurde mir telefonisch ein späterer Liefertermin zugesagt.
Auf der ersten Lieferung wurde...
Achtung!!!
Betrügerische Masche???
Ich habe zwei Bestellungen gemacht.
Für eine wurde mir telefonisch ein späterer Liefertermin zugesagt.
Auf der ersten Lieferung wurde ganz klein auch die Auftragsnummer der zweiten Lieferung geklebt.
Nun behauptet das Unternehmen ich hätte beide Lieferungen erhalten und reagiert nicht mehr auf Kontaktaufnahme.

Guten Tag Herr Johannes,
Wir hatten bereits Kontakt und haben das Problem gelöst.
Mit freundlichen Grüßen,
Suzan

Albert

In eerste instantie leek dit een positieve ervaring helaas...
Eens de bestelling geplaatst is de feedback zeer zwak en weinig professioneel.
Antwoorden vaag en ondermaats.

?

Beste Albert,
Beste Albert,
Vervelend dat u onze feedback niet duidelijk vond. Onze excuses hiervoor. Wij streven ernaar om de klant zo goed mogelijk te helpen. Hopelijk heeft u inmiddels alles juist kunnen installeren en bent u tevreden over de producten. Mocht u verder ooit nog vragen hebben staan wij altijd voor u klaar per telefoon of e-mail.
Met vriendelijke groeten,
Suzan

Top!

service

Dirk-Jan

Contact voor aanschaf snel en ondanks wat oneffenheden(verkeerde kvk's, etc) de stap gemaakt om producten aan te schaffen. Levering dag te laat, incompleet en een klantenservicepersoon die nooit van... Contact voor aanschaf snel en ondanks wat oneffenheden(verkeerde kvk's, etc) de stap gemaakt om producten aan te schaffen. Levering dag te laat, incompleet en een klantenservicepersoon die nooit van serivce heeft gehoord. Led profielen waren erg scherp aan de randen, gelijk mn vinger open.

Als je alle tijd hebt en geen afterservice nodig bent zal dit ongetwijfeld het bedrijf voor je zijn.

Beste Drik Jan,
Beste Drik Jan,
Bedankt voor je feedback! Vervelend om te horen dat u producten een dag te laat in huis waren en dat de aftersales niet optimaal waren. Wij streven ernaar om de beste service te bieden.
Hopelijk bent u wel blij met de kwaliteit van onze producten.
Vriendelijke groeten,
Ledstores