Antoon Moreels

Top 10/10

Vlugge levering en goed ingepakt.Goede prijs kwaliteit.

Dit keer eens een bestelling bij Milight.nl gedaan,deze vleugel van ledstores is wel snel met verzenden,goed mailverkeer na het order en tevens trace code + volgpagina van de bezorgdienst erbij.

Snelle verwerking orders+goed mailverkeer

Tim V.

2 maanden geleden bestelling gedaan, product stond op voorraad, verzendbevestiging ontvangen, dag later toch de melding dat het product niet op voorraad was en dat het 3 tot 4 weken zou duren... 2 maanden geleden bestelling gedaan, product stond op voorraad, verzendbevestiging ontvangen, dag later toch de melding dat het product niet op voorraad was en dat het 3 tot 4 weken zou duren voordat het product weer op voorraad zou zijn. 3,5 week later contact gezocht per whatsapp, antwoord was dat de verwachting was dat het nog een week zou duren, 3 weken later nog niets ontvangen, wederom de melding dat het een week zou duren. 10 Dagen later nog eens geprobeerd het antwoord was toen dat het kwam door de stormen en de situatie in China. 2 dagen later dan toch een bevestiging dat het pakketje verzonden was en dat ik snel de Track & Trace code zou ontvangen. We zijn nog 3 dagen verder en ik heb geen track & trace of het product ontvangen.

Dus ja, ik kan niet anders dan een onvoldoende geven voor mijn ervaring omdat ik nu al 2 maanden wacht op het product.

Whatsapp dienstverlening is correct.

Beste,
Bedankt voor uw uitgebreide feedback.
Helaas heeft u geen ordernummer achtergelaten waardoor ik niet in kan zien over welke order het precies gaat.
Daarom wil ik u verzoeken...
Beste,
Bedankt voor uw uitgebreide feedback.
Daarom wil ik u verzoeken contact op te nemen met onze klantenservice.

Noah

Fantastisch

Klantenservice

Led lampen besteld

beste,
U geeft aan dat u lampen heeft besteld en dat u geen sterke punten heeft.
Helaas is uw omschrijving zo beknopt dat wij hier niet veel aan kunnen verbeteren.
Ik verzoek u ons een...
beste,
U geeft aan dat u lampen heeft besteld en dat u geen sterke punten heeft.
Ik verzoek u ons een email te sturen met uw bevindingen zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.

Ruisseau

Perfecte advisering, en zeer welwillend en ter zake in het oplossen van problemen

professioneel, to-the-point, en contactueel sterk

Enige tijd geleden armaturen besteld.
Enige tijd geleden armaturen besteld.
Kreeg bericht dat ze niet voorradig waren na dat ik betaald had, vond het geen probleem om een week te wachten maar dat is inmiddels al anderhalf maand geleden.
Heb weer gemaild en ze zouden ze opsturen en kreeg een mail van dat ze verzonden waren.
Maar tot mijn verbazing kreeg ik weer een mail dat ze niet voorradig waren en weer 2 weken kan duren.
Ff afwachten maar weer pfff

Nog niks

Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat mijn collega deze kwestie via de mail heeft opgelost voor u.
Ik hoop dat u uw product snel zult ontvangen.

pawel

Klant

Beste,
Helaas is het ons niet duidelijk wat u bedoelt.
Ik nodig u uit ons een email te sturen, zodat wij u kunnen helpen

pawel

Erste keer

slawek D

Helemaal top, eerst een email gestuurd waarop de volgende dag al een zeer volledig antwoord volgde. Toen nog wat telefoontjes die ook helemaal top werden beantwoord.