steven veireman

Reeds de 7° vakantie die wij met Lara reizen boekten. Steeds correcte afhandeling en correcte prijzen. De privé transfer van luchthaven Antalya naar hotel en omgekeerd verlopen steeds tijdig. Een... Reeds de 7° vakantie die wij met Lara reizen boekten. Steeds correcte afhandeling en correcte prijzen. De privé transfer van luchthaven Antalya naar hotel en omgekeerd verlopen steeds tijdig. Een familiebedrijfje om trots op te zijn! Werk zo verder!

Antwoorden vrij snel op uw vragen

een glaasje champagne misschien tijdens transfert luchthaven naar hotel?

Nuytkens marc

1 ste keer met Lara reizen geboekt 100% meegevallen.zeker voor herhaling vatbaar

Goede servies,transfer privé taxi van luchthaven naar hotel zeer goed met dank aan Muhammed

Geen verbeterpunten alles was zeer goed

Eerste keer geboekt en echt tevreden ! Ga in de toekomst zeker opnieuw boeken bij Lara Reizen, persoonlijke service op en top !!!

U kan alles vragen via mail of whatsapp wat betreft uw verwachtingen en vluchten enz betreffende uw reis

Eigenlijk niet , helemaal tevreden

Goossens

Vlotte afhandeling van de reservatie

Persoonlijk transport geeft een extra meerwaarde

Fam steenkamer

Voor het eerst hier geboekt nou ik net terug van vakantie alles goed geregeld wordt persoonlijk van het vliegveld gehaald en terug gebracht zo makkelijk en snel heerlijk goed Nederlands wordt er... Voor het eerst hier geboekt nou ik net terug van vakantie alles goed geregeld wordt persoonlijk van het vliegveld gehaald en terug gebracht zo makkelijk en snel heerlijk goed Nederlands wordt er gepraat ga zeker meer met deze twee broers verder

Snel in het hotel geen romslom met andere mensen weg brengen persoonlijk contact via de whatsup

Website

Fam. Scharp

Last minute geboekt en alles super geregeld! Wij raden Lara reizen zeer aan.

Fam. Scharp

Persoonlijk contact, snelle service, netjes geregeld

Zeker volgend jaar weer via Lara reiEn. Makkelijk in communicatie, mensen van woord, netjes op tijd voor transfer.

Netjes oor ijs voor transfer, makkelijk in communicatie (Nederlands en via telefoon)

Corné

Geweldig goed. Erg goed advies gekregen voor onze reis.

Het meedenken bij het samenstellen van onze reis. Contact zowel vooraf als tijdens vakantie was eenvoudig via whatsapp.

Contact gings soms wat chaotisch, maar alles is prima gegaan.

William De Vos

Zeer goed.

Goed geregeld.
Goede communicatie. Goed vervoer in Turkije.

bryan

Lara Reizen Is 1 uitstekend Bedrijf De Service Wat Hun Geven Is Helemaal Geweldig je Wordt Gewoon Opgehaald door 1 eigen Prive Taxi Van Hun Zelf alles was goed geregeld Het Hotel Waren Heen gegaan... Lara Reizen Is 1 uitstekend Bedrijf De Service Wat Hun Geven Is Helemaal Geweldig je Wordt Gewoon Opgehaald door 1 eigen Prive Taxi Van Hun Zelf alles was goed geregeld Het Hotel Waren Heen gegaan Was Top geweldig De Medewerkers Van Lara Reizen Zijn Klant Vriendelijk en Help vol En De Last Minute Acties Zijn Geweldig Hier ik kon nergens meer 1 actie van het hotel vinden waar ik naar toe ging tot dat ik ging google kwam ik hier op uit deze site is geweldig ik raad het me familie en vrienden aan die op vakantie willen als alles vol zit dat je hier nog krijgt wat je zoekt het is het waard je krijgt nergens z'n goeien service hier vindt je goeien deals ik raad het iedereen aan