Marlues

Geweldig bedrijf.
Rechtstreeks van luchthaven naar hotel en terug.veilig rijden van de chauffeurs.
Geweldig bedrijf.
Info was zeer duidelijk we werden van Alles op de hoogte gehouden via Whatsapp.volgend jaar zeker weer met lara reizen.

Alles goed en duidelijk
Niet te duur.

Voor ons de beste service en we gaan al 15 jaar naar turkije

Top reisorganisatie snel vriendelijk service goeie communicatie en behulpzaam .

Snelle service .en transpirant

Zou niet weten wat

Stephanie

Heel tevreden super service, goede prijzen.

Prijs, transfer, service

Super! Het was dik in orde , doe zo verder, service. Super! 1 woord TOP

Fam Siebers

Super ervaring met Lara Reizen. Zeer snel reacties en antwoorden, super persoonlijk! Vakantie tot in de puntjes verzorgt door hun.

Super service tot in de puntjes verzorgd door Lara Reizen tot en met de kamer en het vervoer ivm reizen met rolstoel

Geen verbeterpunten voor Lara Reizen. Wel een opmerking over het hotel waar we geboekt hebben Limak Atlantis, deze zou begaanbaar zijn met rolstoel. Ik zou het ouderen of alleenstaanden niet... Geen verbeterpunten voor Lara Reizen. Wel een opmerking over het hotel waar we geboekt hebben Limak Atlantis, deze zou begaanbaar zijn met rolstoel. Ik zou het ouderen of alleenstaanden niet adviseren, invalidekamer super, maar om ergens te komen, zeer steile hellingen dus in je eentje kom je het hoofdgebouw niet uit.

Vanessa Brugman

We hebben al vaak gebruik gemaakt van dit reisbureau.Zoals altijd was het weer top geregeld.
We zijn van 5 juni tm 11 juni naar Royal Dragon geweest.

Zeer hoge klantenservice. Goed te bereiken. Ze proberen je altijd zo goed mogelijk te helpen. Er is geen vraag teveel voor hun.

Geen.

Patrick R

Zeer behulpzaam en altijd bereikbaar! Gaan echt door tot je hebt gevonden wat je wenst en meer.

Lokale kennis
Spreekt alle benodigde talen

Alles is top, vooral zo doorgaan!

Super Mario

Allen maar goede ervaringen

Keuze tussen verschillende vluchten bij boeking

Rowena Fasch

Prima service altijd netjes op tijd en goede communicatie.

Privetransfer naar je hotel.

Martha van duijvenbode-de Mol

Al 8 jaar bekend met dit bedrijf en zodra we Turkije boeken doen we dat bij hun gaat altijd goed

Veel goedkoper en prive transfer vinden wij heel belangrijk!

Zou niet weten wat