Metin

Eerste keer een vakantie geboekt via Lara reizen en alles is goed verlopen. Prive transfer was prima.

Prijs van de vakantie was ietjes goedkoper dan de andere aanbieders. Maar prive transfer was pluspunt

Ga zo door, tot de volgende vakantie

Jenny Koridon

Goede service, heel veel opties gekregen wat betreft welke tijden om te vliegen, het aantal dagen etc... goedkoopste maatschappij!! Bagage in de prijs inbegrepen. Privé transfer van het vliegveld en... Goede service, heel veel opties gekregen wat betreft welke tijden om te vliegen, het aantal dagen etc... goedkoopste maatschappij!! Bagage in de prijs inbegrepen. Privé transfer van het vliegveld en naar het hotel en andersom. Snelle beantwoording op vragen. Heel aardig personeel.

Kloostra

In principe prima service, echter hadden wij bij jullie geboekt wegens de gunstige vliegtijden. Voor de vakantie kregen we echter te horen dat we naar een andere vlucht omgeboekt waren (reden ons... In principe prima service, echter hadden wij bij jullie geboekt wegens de gunstige vliegtijden. Voor de vakantie kregen we echter te horen dat we naar een andere vlucht omgeboekt waren (reden ons onbekend, want de vlucht is wel gewoon vertrokken op tijd, jammer dat er voor ons geen plek was.) Uiteindelijk vertrokken we om 1700 uur ipv 12.00 uur. De vlucht van 17.00 uur had echter vertraging, dus uiteindelijk pas om 19.00 uur vertrokken.
Prima ontvangen in Antalya.
Buschauffeur had verkeerd adres opgekregen dus hebben ook lang in de bus gezeten. Waren pas om 02.00 uur op het resort. Dit is jammer... van 11 daagse reis hebben we de eerste dag niets gehad.

Vluchten die jullie aanbieden proberen te verzekeren. Nu wel betaald voor 11 dagen echter pas dag erna op plaats van bestemming.
Ingehuurde busjes graag vragen of chauffeur niet in de bus zou...
Ingehuurde busjes graag vragen of chauffeur niet in de bus zou willen roken. Mogelijk ook busjes eens in de zoveel tijd reinigen. Op de terugweg zat er schimmel aan het dak.....

Kilinc Bayram

Zeer klantvriendelijk 2x geboekt beide hotels goedkoper uitgekomen dan andere reisbureau's. Gratis transport tussen airport hotel zowel heen/terug. Zeker aanrader en zal bij blijven.

Een mailtje sturen bij ontvangen van voorschot.

Sabina

Goede service. Taxi stond klaar na aankomst en we werden direct naar het hotel gebracht. Heel fijn!

Daniel Groot Zwaaftink

Goede service, transfers prima en mooi op tijd. Persoonlijk tintje door contact tijdens transfer om te vragen naar de ervaringen. Voor herhaling vatbaar!

Prima transfer en persoonlijk contact

Lara reizen is altijd heel correct en super service

Betrokken met vakantie gangers,mijn vrouw had laatst met meivakantie op een zondag pijnstillers nodig,ze zorgden heel snel dat ze brachten het persoonlijk naar het hotel.super service

Zo doorgaan

Goed communicatie ook via whatapp

makkelijk overzichtelijke site

we doen al jaren zaken met Lara reizen. 1 keer issue geweest over in " optie zetten" van een boeking. zodat je even bedenktijd hebt. daar doen ze (nog) niet aan. dus de prijzen en beschikbaarheid... we doen al jaren zaken met Lara reizen. 1 keer issue geweest over in " optie zetten" van een boeking. zodat je even bedenktijd hebt. daar doen ze (nog) niet aan. dus de prijzen en beschikbaarheid fluxtureren. want niet fijn werkt.

P Groen

Voor de tweede keer met larareizen geweest en het was weer super!!!
We kregen als we vragen hadden heel snel antwoord
Een compliment

S

Zeer goede service. Ophalen van en naar vliegveld heel erg fijn omdat je noet hoeft te wachten op anderen. Prijzen weer trdelijk

Snel antwoord.
Goede o0 haal brengservice

Website moet je voor andere luchthaven weer paar stapjes terug, website geeft wel G9ede informatie