Wij hebben voor het eerst geboekt en dit is ons prima bevallen.

Goede en betrouwbare site, prima communicatie.

We hebben met Lara reizen een fantastische vakantie gehad naar Delphin Imperial Turkijke
Service van man Lara reizen was echt top en voor ons zeker voor herhaling vatbaar Na 6 jaar niet op vakantie te kunnen door ziekte van mijn vrouw was het voor ons best spannend allemaal maar de man van Lara verzekerde dat als er wat was hij 24/7 bereikbaar was voor hulp en dat was een fijne geruststelling

De man van Lara reizen is ter plekke in Lara aanwezig dus kan snel reageren mocht er iets zijn

Kan niks bedenken

Priscilla Bonnier

Uitstekende service

Snel persoonlijk contact

Hellen

Lara reizen is TOP! Persoonlijk contact is heel makkelijk en goed bereikbaar. Ze lopen een stapje harder voor je, privé transfer naar de accommodatie en goede hulp bij het uitzoeken van onze... Lara reizen is TOP! Persoonlijk contact is heel makkelijk en goed bereikbaar. Ze lopen een stapje harder voor je, privé transfer naar de accommodatie en goede hulp bij het uitzoeken van onze vakantie. Ook het omboeken van de luchthaven ging binnen no time. Wij boeken Turkije alleen nog maar via Lara reizen.

Multipage

Dit is onze 2 jaar dat wij met Lara reizen onze vakantie boeken en zijn altijd super goed geholpen geweest.

service is top, altijd bereikbaar zelf in het buitenland t

doe zo verder , jullie zijn zeer goed bezig

Milan

Zeer klantvriendelijke reisorganisatie, waarbij het gemak van boeken en kwaliteit van het klantcontact ver boven de grote bekende reisorganisaties steekt. De medewerkers helpen je razendsnel en op... Zeer klantvriendelijke reisorganisatie, waarbij het gemak van boeken en kwaliteit van het klantcontact ver boven de grote bekende reisorganisaties steekt. De medewerkers helpen je razendsnel en op professionele wijze, dit is ongekend en dat zelfs in het weekend en tot laat in de avond! Wij als gezin met twee kleine kinderen, raden Lara Reizen ten zeerste aan! Wij zullen voortaan altijd via hun naar Turkije reizen, ook de transfer ging perfect met een aardige Nederlands sprekende chauffeur, die je tijdens de rit alles over de plaats, reis en hotels verteld.

Uitstekende service en bedankt voor de goede zorg Lara Reizen!

Tot de volgende reis!

Groetjes Milan en de familie

Klantvriendelijk, snel in antwoorden en gemak van boeken!

Geen verbeterpunten, hier kunnen Tui, Corendon en alle andere grote organisaties van leren.

Patricia Kobus

Lara reizen is geweldig.

Snelle feedback

Wij waren met 5 personen en kregen zodoende een busje met chauffeur uit de omgeving en niet wat wij 2 jaar geleden hadden een chauffeur van jullie bedrijf. Op de heen en terugreis dit jaar, was de... Wij waren met 5 personen en kregen zodoende een busje met chauffeur uit de omgeving en niet wat wij 2 jaar geleden hadden een chauffeur van jullie bedrijf. Op de heen en terugreis dit jaar, was de chauffeur ronduit gevaarlijk. Hij was meer bezig om mensen te irriteren op de weg, wegen binnendoor nemen echt gevaarlijk. Op de terugreis was onze chauffeur slaperig , en vond het normaal om met een hand in de lucht en met de andere hand hard te rijden. Dus ons advies, ga chauffeurs screenen op hun rijgedrag om mensen veilig te vervoeren.

15 tot 25 juli in Limak Arcadia

Snelle en persoonlijke reactie via mail

Duidelijke informatie na de boeking bv wanneer de tickets zullen verstuurd worden en een betalingsbevestiging sturen

Erg goede service. Reageren heel snel als je vragen hebt. Daarnaast goede begeleiding voor en tijdens de reis

Zijn erg snel met reageren op vragen.

Iets meer moeite doen om meerdere resorts naast elkaar te zetten en vergelijken

Barry Nouwens

Goede prijs, aardige mensen. Contact via whatsapp was handig.

Zowel op de heen als terugreis waren ze te laat met ophalen.