Sarah Veireman

Topservice!

Vlotte communicatie, klantvriendelijk

tanja

Positief, alles netjes geregeld

Heel goed !!! Was onze eerste keer met Lara reizen maar wij gaan vanaf nu enkel nog met Lara reizen op verlof gaan !! Top service !!!

Goede ervaring. Alles is vlot verlopen. Heel leuke ontvangst in Turkije door iemand die Nederlandstalig was, privé transfer van en naar de luchthaven konden we zeker waarderen

Goede ontvangst in Turkije

Steven veireman

Fantastisch bedrijf met vriendelijk personeel en uitstekende service

Correcte prijs

Anthonissen Hans

Wij hebben voor de eerste keer bij Larareizen een vakantie gereserveerd en dit is ons zeer goed meegevallen.
Goed bezig,doe zo verder

Goed geregelde transfers naar het hotel en naar de luchthaven.

Chantal Luyckfasseel

Perfecte service!al meerdere malen met Lara reizen geboekt en altijd alles netjes in orde. Ook Mohamed die ons elke keer opnieuw van en naar de luchthaven brengt is top!!Goeie communicatie, altijd... Perfecte service!al meerdere malen met Lara reizen geboekt en altijd alles netjes in orde. Ook Mohamed die ons elke keer opnieuw van en naar de luchthaven brengt is top!!Goeie communicatie, altijd even vriendelijk!

Zeer vlotte communicatie, goede prijszetting en duidelijke informatie.

Duidelijke gegevens over kamertypes en bijhorende prijzen op de website! Vriendelijke en snelle antwoorden.

R.c. Fasch

Prima service ongeveer 5 keer bij lara reizen geboekt waarvan 1 keer minder bevallen is

Prima prijs kwaliteit en vervoer vanaf vliegveld naar hotel en terug is ook meestal prima geregeld.

Op dit moment niet

Eric

Alles super verzorgd en goede service

Persoonlijke aandacht. Nakomen van afspraken

N.v.t.