S

Zeer goede service. Ophalen van en naar vliegveld heel erg fijn omdat je noet hoeft te wachten op anderen. Prijzen weer trdelijk

Snel antwoord.
Goede o0 haal brengservice

Website moet je voor andere luchthaven weer paar stapjes terug, website geeft wel G9ede informatie

Prettige en moderne communicatie, overzichtelijke website om te boeken alles is naar wens verlopen.

T.v.Dijk

Heerlijk zeker voor herhaling vatbaar

Hele aardige mensen bij Lara reizen Alles perfect geregeld

Zeer goede ervaringen. Steeds voldoende info. Ook met ons laatste vertrek kregen we steeds feedback op de berichten die ik stuurde ivm de grote vertraging die we hadden bij Freebird.

Prima dienstverlening. Laagdrempelige en prettige communicatie. Daad wordt bij het woord gevoegd en dat voor een hele nette prijs.

Goede organisatie

Philippe

Heel positieve ervaring met alle medewerkers zowel per telefoon als ter plaatse. Alle afspraken goed opgevolgd. Aanvevelingswaardig

Goede en professionele opvolging. Alle afspraken volledig conform uitgevoerd.

Peter Joos

Perfecte service, ophalen en wegbrengen allemaal in orde !

Nederlandstalig, vriendelijk privé onthaal bij aankomst op luchthaven.

via berichtje toch nog laten weten wanneer men je komt oppikken in het hotel , maar is maar een klein verbeterpuntje !

Peter

Zeer goed.

Duidelijke website - duidelijke communicatie.

Fabian Artoos

Alles was perfect in orde zoals afgesproken ! TOP

Steeds bereikbaar is een pluspunt, alsook de verplaatsing van de luchthaven naar het hotel en andersom is heel correct !

Veerle Janssen

Mijn vakantie was tot in de puntjes geregeld. Zeer fijne ervaring om via Lara Reizen te boeken!

Zeer goed geregeld! Vanaf luchthaven rechtstreekse transfer naar het hotel zonder tussenstop bij diverse andere resorts.

Geen verbeterpunten.