Multipage

Een super bedrijf, geen seconde problemen gehad tijdens en op onze reis.

klantenvriendelijk, correct, perfecte service

geen verbeterpunten

v.

Prima service

privétransfert van luchthaven naar hotel

An Stouthuysen

Zeer goede ervaring. Uitstekende service. Doen echt hun best om een vakantie op maat te zoeken rekening houdend met uw budget .

Direct contact via Whats App.
Zeer klantvriendelijk

Tafa

Alles perfect verlopen eerlijk en betrouwbaar , jongens bedankt voor alles en tot de volgende boeking

Alles goed geregeld zelfs ophaal wordt je privé opgehaald

Altijd top in orde

Ze zijn gewoon goed, betrouwbaar en zeer vriendelijk

M te Wildt

Wij zijn al meerder keren met Lara Reizen op vakantie geweest. Alles wordt perfect geregeld en op het vliegveld wordt je door Mohammed, een vriendelijke ,perfect Nederlands sprekende jonge Turkse... Wij zijn al meerder keren met Lara Reizen op vakantie geweest. Alles wordt perfect geregeld en op het vliegveld wordt je door Mohammed, een vriendelijke ,perfect Nederlands sprekende jonge Turkse man opgewacht. Hij regelt het vervoer of hij brengt je persoonlijk naar het resort. Dus niet met 20 mensen in een bus alle resorts af, waardoor de transfer dubbel zolang duurt.

Ondanks dat het geen grote reisorganisatie is heb ik nooit een perfectere site gezien. Deze laat alleen de resorts zien die aan jouw criteria voldoen, je kunt zelf kiezen welke luchthaven je wilt en... Ondanks dat het geen grote reisorganisatie is heb ik nooit een perfectere site gezien. Deze laat alleen de resorts zien die aan jouw criteria voldoen, je kunt zelf kiezen welke luchthaven je wilt en ook nog zelf je vlucht uit kiezen.

jack driessens

Prima ervaring.

Transfer van en naar vliegveld met Nederlandstalige chauffeur in privé auto.

Timmer

Voorde eerste keer met Mohamed en Taylan gereisd en we kunnen niet anders zeggen dat we enorm geholpen zijn.

Klantvriendelijk en klantgericht

Nee

Jorgen Dries

Lara reizen is zeer klantvriendelijk, hetgeen volgens mij komt omdat het een vrij kleine organisatie is met korte lijntjes waar men zich realiseert dat service er voor zorgt dat klanten terugkomen.

vriendelijk
klantgericht
snelle transfer van vliegveld naar hotel

Seer goed

Goddess en tijdige communicatie