Alleen maar goede ervaringen.

Goede prijzen en goede dienstverlening.

Perfecte service,geen enkel probleem

Nederlandstalig onthaal,privévervoer naar hotel en terug naar airport. No nonsens en perfecte service

Bij oppik aan hotel en in luchthaven betere zichtbaarheid 'lara reizen'.

Geka

Met Lara ben je echt op verlof.

Perfecte service

Alles ok

Kathleen

Wij hebben weer een geweldige week achter de rug in het super hotel MAXX Royal in Belek mede dankzij Larareizen.

Vriendelijk onthaal op de luchthaven .Je wordt met taxi van en naar hotel gebracht dus je moet niet mee met de bus.

Toppie...heel vriendelijk

zeer behulpzaam

Vlotte reservatie en opvolging - geen problemen gehad

vlotte website - overzichtelijk

niet onmiddellijk

Terugbellen of mailen is een probleem! Reisboeken voorschot betalen en 2 dagen later mail dat het 360 euro duurder wordt! Mail terugsturen met vraag om uitleg, nogeens mail sturen met vraag om... Terugbellen of mailen is een probleem! Reisboeken voorschot betalen en 2 dagen later mail dat het 360 euro duurder wordt! Mail terugsturen met vraag om uitleg, nogeens mail sturen met vraag om uitleg! Laatste zin wat ik schrijf 'Ik wil mijn kinderen deze reis niet ontnemen' Dan plots na 1 maand voorschot terug op rekening! Telefonisch contact genomen om uitleg te vragen! Dat regelt mijn andere collega! Vraag of ze terugbellen en tot vandaag niets meer gehoord!

M.Jonkers

Prima service in zijn algemeen , alleen prijzen van het hotel waren foutief.

Keuze uit verschillende vluchten en luchthavens / privé transfers en prijs kwaliteit verhouding.

Nee

Mariska

Al jaren zijn wij trouwe klant, wij zoeken ook niet bij andere organisaties, de service en het meedenken zijn altijd optimaal.

afgelopen jaar herfstvakantie 2017 , nadat wij met ons beste geweten geboekt hadden met een overstap op Istanbul, werd ons door Larareizen uitgelegd waarom wij beter om konden boeken. DIt had te... afgelopen jaar herfstvakantie 2017 , nadat wij met ons beste geweten geboekt hadden met een overstap op Istanbul, werd ons door Larareizen uitgelegd waarom wij beter om konden boeken. DIt had te maken met de tijd die wij hadden met overstap, maar ook het het " aziatische " georiënteerde vliegveld in Instanbul. Dit werd volledig door hen geregeld.

"kietel" ons als vaste klant eens een keer. De meeste nieuwe klanten worden gelokt, maar de blijvertjes vinden het ook eens fijn om te weten dat wij als vaste klanten, door jullie worden... "kietel" ons als vaste klant eens een keer. De meeste nieuwe klanten worden gelokt, maar de blijvertjes vinden het ook eens fijn om te weten dat wij als vaste klanten, door jullie worden gewaardeerd.
Denk aan een extraatje, of kleine korting oid.

Beuling

Via de mail wel direct contact met meneer, maar vonden het wel jammer dat de website niet op orde was,konden niet mijn lara reis kijken.
ook over het betalen van de ruimbagage was niet...
ook over het betalen van de ruimbagage was niet duidelijk, op hun site stond vrij ruimbagage bij Pegasus, moesten toch iets betalen.En voor de terugreis met transavia 27 euro per koffer moeten betalen bij Lara reizen, terwijl het bij transavia zelf maar 12 euro kost, erg raar dat we dus bij jullie zoveel moesten betalen.

goede transver van vliegveld naar hotel en omgekeerd, via ap op de hoogte gebracht door chauffeur.

Website in orde maken, zodat je daar je eigen reis goed na kunt kijken.
Website in orde maken, zodat je daar je eigen reis goed na kunt kijken.
Bij aankomst op vliegveld waren onze koffers naar een andere terminal gebracht omdat we een overstap hadden via istanbul, wel een uur in discussie daar met beveiligers dat onze koffers er niet waren.Moesten zelf uitzoeken waar ze waren en hoe we daar kwamen, uiteindelijk door andere reizigers die ook dit probleem hadden is het ons gelukt om een transver naar die terminal te krijgen.Daar moet dan wel iemand van lara reizen staan voor ons.