Diana

Goeie service prijs en verhouding goed

Wij hadden een privé transfer omdat wij de enige waren van lara reizen scheelde veel tijd als we met de bus moesten

We hadden de heenweg een tussenstop was handig geweest als het was aangegeven.

A gruijthuijsen

Zeer goede vakantie gehad en met hun vervoer rechtstreeks naar het hotel gebracht alles perfect geregeld

Wolf

Prima bedrijf. Wij hadden een privé taxi naar ons hotel.
Waren op tijd en vriendelijk

Ibrahim

Perfect geregeld allemaal, opgehaald en terug gebracht van vliegveld in antalya.

Najib Ahmidout

Rechtstreeks contact gehad met de de eigenaar en prettige man om zaken mee af te stemmen en hij komt ook alle afspraken na.

Komt afspraken na en regelde direct hotel ondanks dat deze volgeboekt was

Hele prettige organisatie waarbij alle afspraken ook gebeuren.
Z

Zeker het ophalen bij airport en dan naar hotel helemaal top

Francien Timmermans

Vandaag terug gekomen van Turkije geboekt bij Lara Reizen zoals al veel jaren zijn we ontzetten tevreden en voelen we op ons gemak hoe wij met hun communiceren !!! wij zijn deze keer is Hotel... Vandaag terug gekomen van Turkije geboekt bij Lara Reizen zoals al veel jaren zijn we ontzetten tevreden en voelen we op ons gemak hoe wij met hun communiceren !!! wij zijn deze keer is Hotel Aska gebleven het is een fijn familie Hotel voor ons iets te groot en teremoerig maar het eten is uitstekend en de accomodaties zijn ook heel fijn voor de kids maar wij hebben weer genoten 🌞

Wij reizen al een aantal jaren met Lara Reizen met zeer tevredenheid

Ik zou geen verbeter punten kunnen bedenken

Werner

2de vakantie naar turkije geboekt bij Lara reizen en zo tevreden met deze mensen..om 22.00 in de avond nog druk app contact om alles tot in de puntjes te verzorgen,waar maak je dat nog mee..

Service vanaf het boeken tot transfer naar het hotel

Vooral deze service blijven bieden

Iob

Top!

Luxe, goede service, uitstekend

Els

We reserveerde via e mail een vakantie naar Maxx Royal Kemer. De touroperator ging actief opzoek naar bijkomende beschikbaarheid want het hotel zat in eerste instantie vol. Enkele dagen later kregen... We reserveerde via e mail een vakantie naar Maxx Royal Kemer. De touroperator ging actief opzoek naar bijkomende beschikbaarheid want het hotel zat in eerste instantie vol. Enkele dagen later kregen we bericht dat ze nog een kamer konden boeken.

Vlotte communicatie. Rechtstreekse transfer naar het hotel. Nederlandstalig onthaal.